مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: با سپاه و بسیج برای ۱۰۰۰ محله و ۱۰۰۰ واحد مسکونی برنامه‌ریزی شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان جشن نیکوکاری ۲۰۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 12 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، مدیر کل، معاونین و رؤسای کمیته امداد مازندران با آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار نمودند.

 

دیدار مدیر کل، معاونین و رؤسای کمیته امداد مازندران با نماینده ولی فقیه در استان  

در این دیدار مدیر کل کمیته امداد مازندران با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: اصول حرکتی امداد بر اساس منویات رهبری و اسناد امداد بر سه محور، مردمی‌سازی، قرض‌الحسنه و عدالت اجتماعی انجام می‌شود.

میثم معافی گفت: جشن نیکوکاری از سال ۱۳۶۹ آغاز شد و هر سال در آستانه نوروز در اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جذب ۱۰۰۰ میلیارد تومانی اعتبارات اشتغال در استان گفت: با حضور رئیس جمهور، جشن خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد در کشور انجام شد که از این تعداد ۴ هزار نفر از مازندران بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: با قرض‌الحسنه مشکلات مسکن، ازدواج، جهیزیه، مسکن، اشتغال و و درمان حل خواهد شد.

معافی با اشاره به حرکت عظیم اهدا زمین در مازندران توسط خَیِّرین و مردم نیکوکار گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۲۰ واحد مسکن به مددجویان اهدا شد.

وی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ آشپزخانه افتتاح خواهد شد که آمادگی پخت یک میلیون وعده غذا را خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه محله‌ها با محوریت مساجد قدرت ماست گفت: با سپاه و بسیج برای ۱۰۰۰ محله و ۱۰۰۰ واحد مسکونی برنامه‌ریزی شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان جشن نیکوکاری ۲۰۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شود.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملکرد کمیته امداد در حوزه دستگیری از نیازمندان شایسته تقدیر بوده و باید اقدامات و مأموریت‌های این نهاد در ابعاد گسترده، رسانه‌ای و به اطلاع مردم برسد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: فعالیت‌های این نهاد باید با رویکرد از مردم، برای مردم و به دست مردم باشد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار