رییس کل دادگستری خوزستان گفت: قرارگاه هماهنگی بین دستگاه‌هایی همچون شهرداری، آب و فاضلاب، سازمان آب و برق و مدیریت بحران استان در راستای ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر بین دستگاه‌ها با توجه به پیش‌بینی بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی در استان باید تشکیل شود.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ 18 March 2024

تابناک خوزستان: علی دهقانی روز دوشنبه در ستاد پیشگیری و هماهنگی بحران استان خوزستان در محل دادگستری استان بیان کرد: مدیر در هر دستگاه علاوه بر مسئولیتی که بر عهده دارد باید نظارت و کنترل امور محوله در تمامی اجزای زیر مجموعه را نیز به درستی و بطور مداوم و مستمر رصد و کنترل کند.

وی با بیان اینکه با هرگونه رفتار مغایر با انجام تکالیف و قانون از سوی مدیران برخورد قانونی خواهد شد افزود: از همه مدیران درخواست می‌شود علاوه بر عمل به تکالیف به بعد نظارت و کنترل در دستگاه‌ها و نظارت مستمر و مداوم به ویژه در حوزه پاسخ به بحران توجه ویژه داشته باشند.

دهقانی با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی و احتمال بروز خسارت‌ها در استان اظهار کرد: با توجه به فرصت و زمان کم تا آغاز بارندگی در استان باید تمامی راهکارها، اقدامات و تدابیر لازم در پاسخ به بحران در راستای کاهش خسارات و گرفتاری‌ها و مشکلات برای مردم به صورت ویژه و عملیاتی و میدانی در دستور کار قرار گیرد و به امور روزمره مردم اختلال وارد نکند.

رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های خدمت رسان و متولی باید با تدابیر لازم زمینه وقوع حوادث را بررسی و پیشگیری کنند، ادامه داد: هر موضوعی که در امور روزمره مردم ایجاد اختلال کند باید سریعا رصد و برطرف شود.

دهقانی در این نشست از دستگاه‌های متولی، ترمیم سیل بندها و تقویت خدمات درمانی، بهداشتی و همچنین توجه به مناطقی که در سنوات گذشته از آبگرفتگی آسیب دیده‌اند را خواستار شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه در استان هشدار سطح قرمز صادر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان نیز از لغو مرخصی مدیران استان در پی پیش‌بینی بارش شدید باران خبر داد.

منبع/ایرنا

برچسب ها: بارش باران ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار