تابناک گزارش می‌دهد؛
کاربران فضای مجازی اعتراض خود را نسبت به مراسم مبتذل و پایکوبی احزاب ضد انقلاب در گیلانغرب ابراز کردند.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶ 24 March 2024

خبرگزاری تابناک-گروه استان‌ها: نوروز میراث سال‌ها و قرن‌های گذشته ایرانیان بوده و گرامیداشت آن هر ساله برای مردم ایران حائز اهمیت است، اما نوروز امسال به لطف عدم تدبیر صحیح مسئولان مزین به خودنمایی احزاب ضد انقلاب شد که در پی آن مراسم را در برخی شهرستان‌ها به نام مردم و به کام خود تمام کردند.

فضاحتی که رخ داد با واکنش صریح برخی کاربران فضای مجازی همراه بود که در ادامه به مرور برخی از آنان می‌پردازیم.

شهید صفر خشروان شرمنده‌ایم

یوسف احمدی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در صفحه اینستاگرام خود در این خصوص نوشت: آن از قصر شیرین که کوتاه آمدید، این هم از گیلانغرب، این جمعیت بدون هماهنگی جمع شدند؟ آقایان معلوم است که چه غلطی می‌کنید؟ شهید صفر خشروان شرمنده‌ایم.

آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه ریشه در قدیم دارد

سعید کریمی رئیس قرارگاه فضای مجازی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در صفحه اینستاگرام خود در این خصوص نوشت: اصولاً وقتی بسترهای تخلیه هیجان از طریق تفریحات و سرگرمی فراهم نشود نافرمانی مدنی، بزه و آسیب‌های اجتماعی افزایش می‌یابد.

وی در ادامه نوشت: از استانی که یک شهربازی یا پارک درست و حسابی ندارد و بیکاری در آن بیداد می‌کند انتظاری بیش از این نیست، البته آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه ریشه در قدیم دارد و مسئولان فعلی کارهای خوبی را آغاز کرده‌اند، ولی به شخصه از مدیری که با کوچک‌ترین نقدی ترش می‌کند و بخشی از انرژی خود را صرف جنگیدن با رسانه‌های منتقد خود می‌کند و در اجماع با جریان‌های همسو نیز موفق نیست انتظاری ندارم.

محکومیت استفاده از نماد گروه‌های تجزیه طلب در جشن‌های نوروزی

حساب کاربری سروش ایازی فعال رسانه‌ای در صفحه اینستاگرام خود در این خصوص نوشت: نوشته‌ها حاکی از استفاده از نماد گروه‌های تجزیه طلب در مراسمات نوروزی است، کسی با شادی مردم مشکلی ندارد، اما استفاده از نماد گروه‌های تجزیه طلب در مراسمات شادی مطرود و مقهور و مکروب است؛ اگر ما می‌خواستیم اجازه تجزیه ایران را بدهیم که ۴۰ و اندی سال با دشمن نمی‌جنگیدیم.

اظهار شرمندگی یک رزمنده دفاع مقدس

حساب کاربری سید فریبرز نجومی در این خصوص نوشت: شهدای گیلانغرب به عنوان یک رزمنده در کنار شما برای این افتضاح به وجود آمده شرمنده شما هستم.

همیشه پای یک مسئول بی کفایت در میان است

میلاد میرزایی در این خصوص نوشت: کرمانشاه شهر شهید پرور، کرمانشاه دالان کربلا، یک سری حرکات هیچوقت اتفاقی نیست بلکه با برنامه و هدف قبلی است و البته همیشه پای یک مسئول بی‌کفایت در میان است.

رفع غضب الهی از طریق صدور بیانیه امام جمعه

سهیل فرهنگیان در خصوص بیانیه امام جمعه کرمانشاه و موضع‌گیری وی نسبت به موضوع پایکوبی در گیلانغرب نوشت: احسنت بر امام جمعه ولایی استان، ان شاء الله برای سایر مشکلات هم بیانیه صادر کنید تا گرفتار غضب الهی نشویم.

وی در ادامه نوشت: مثلا زیر آب رفتن خیابانها تا نیمه با کوچک‌ترین باران که مهمان نوروزی داریم وگرنه خودمان به چکمه عادت کردیم، قتل‌های خانوادگی و انفرادی، فساد اداری و استخدام‌های خرواری بدون آزمون در شهرداری و استانداری که قلب امام زمان (عج) و جوانان تحصیل کرده ما را به درد آورده است.

لزوم توجه به اتیکت پرچم برخی افراد در مراسم گیلانغرب

حساب کاربری سیاسی نویس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به اتیکت پرچم برخی افراد توجه کنید، فقط مانده در کرمانشاه پرچم کردستان عراق نصب کنند، فقط برای بچه مذهبی‌ها رو دارید، وگرنه هیچ چیزی بارتان نیست که اگر بود وضع مملکت این نبود.

از خشم‌ بچه‌های انقلابی کرمانشاه بترسید

حساب کاربری وکیل در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقایان مسئول استان کرمانشاه، از خشم بچه‌های انقلابی بترسید؛ بترسید از اینکه این بچه‌ها تعارفات را با شما کنار گذاشته و مجری بند «م» وصیت نامه امام (ره) شوند.

ننگی در قدمگاه شهدای کرمانشاه ثبت شد

حامد خاکی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای محمدطیب صحرایی، استاندار محترم، خبر دارید در استان کرمانشاه چه می‌گذرد؟ رقص و پایکوبی توسط گروهک‌های پانکردیسم (دموکرات و کومله) در اسلام آباد و گیلانغرب با پرچم تجزیه طلبی؟! این چنین ننگی در قدمگاه و محل شهادت خیل عظیم شهدا؟!

وی در ادامه نوشت: آقای رئیس جمهور بزرگوار استان کرمانشاه و غرب کشور با توجه به موقعیت بسیار حساس در کشور محل کسب تجربه مدیران نیست! کرمانشاه نیازمند استاندار با تجربه و واقف به شرایط حساس استان برای مدیریت ارشد استان کرمانشاه است.

مراسم گیلانغرب آورده‌ای به جز رقص مختلط نداشت

حساب کاربری ورمزیار در صفحه اینستاگرام خود در این خصوص نوشت: آقایان مسئول در کرمانشاه مرده‌اند؟! در ماه مبارک رمضان جشنی موسوم به عید نوروز در شهر گیلانغرب برگزار شده که حجاب و پوشش‌های نامتعارف و هنجار شکن دارند و مشغول رقص مختلط هستند!

وی در ادامه نوشت: متولی این مراسم کیست؟! فرمانداری و مسئولان فرهنگی شهرستان گیلانغرب! سری قبل به بهانه جشنواره لیمو در ایام فاطمیه حرمت شکنی شد و الان به بهانه نوروز برنامه‌ای تدارک دیده شد که مشابه آن تنها در خارج از کشور دیده شده و هیچ آورده‌ای به جز رقص و آواز مختلط نداشته است.

گیلانغرب سرزمین شهدا است

حساب کاربری علی رجبی در صفحه اینستاگرام خود در این خصوص نوشت: آفرین به شما که دم از انقلابی بودن می‌زنید، سرزمین شهدا و ایثار و شهادت تبدیل به محل رقص و پایکوبی شده، آفرین بر شما، بروید و بمیرید که خون شهدا یقه تک‌ تک شما را خواهد گرفت.

ظاهرا هنوز صدای چکمه‌ها به گوش شما نرسیده است

مهدی مهارتی در صفحه اینستاگرام خود در این خصوص نوشت: فقط بر سر بچه مذهبی‌ها زرنگ هستید، آقایان از خواب بیدار شوید، این صدای چکمه‌ها ظاهراً هنوز به گوش شما نرسیده، واقعا نشان دادید که بی عرضه‌اید.

لزوم برخورد دستگاه قضائی و برخورد با اتفاقات این‌چنینی

خبرگزاری تابناک: با توجه به بازخورد گسترده کاربران فضای مجازی در استان و موضع‌گیری و اعتراض محکم آنان نسبت به فضاحت رخ داده در شهرستان گیلانغرب و اسلام‌آباد غرب، خواستار ورود مستقیم دادستان کرمانشاه به این موضوع و برخورد قاطعانه وی با عوامل برگزارکننده پایکوبی در گیلانغرب هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار