هنر برتر از گوهر آمد پدید؛
خانواده ۱۰۰ هزار نفری نیشکر، نه‌تنها در عرصه تولید و صنعت، بلکه در زمینه هنر و خلاقیت نیز صاحب‌نام و نشان است. این خانواده بزرگ هم خطاط دارد، هم نقاش و شاعر. نیشکری‌ها توانسته‌اند با تلاش و پشتکار خود، جایگاه ویژه‌ای در عرصه هنر پیدا کند؛ از چاپ کتاب در حوزه شعر و داستان تا ساخت فیلم کوتاه و پرداختن به هنر زیبای خوشنویسی.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ 27 March 2024

تابناک خوزستان: خانواده ۱۰۰ هزار نفری نیشکر، نه‌تنها در عرصه تولید و صنعت، بلکه در زمینه هنر و خلاقیت نیز صاحب‌نام و نشان است. این خانواده بزرگ هم خطاط دارد، هم نقاش و شاعر. نیشکری‌ها توانسته‌اند با تلاش و پشتکار خود، جایگاه ویژه‌ای در عرصه هنر پیدا کند؛ از چاپ کتاب در حوزه شعر و داستان تا ساخت فیلم کوتاه و پرداختن به هنر زیبای خوشنویسی. اخیراً هم، یکی از کارکنان نیشکر به‌عنوان هنرمند سال خوزستان انتخاب شده و دیگری، تندیس جشنواره فیلم کوتاه استان را از آنِ خودکرده است.

هنر در بین خانواده ۱۰۰ هزار نفری نیشکر یک عشق و علاقه است که باعث شکوفایی استعدادهایشان شده است. نیشکری‌ها برای مبنای همین عشق و علاقه در سال گذشته نخستین جشنواره ادبی شکرستان را برپا کردند و پای شاعران و نویسندگانی از سراسر کشور به این جشنواره شیرین کشیده شد.

هنر، عشقی در دل خانواده نیشکر

در سالی که گذشت، روایت نیشکر از نگاه هنرمندان گامی مهم در پیشبرد اهداف و تبیین دستاوردها صنعت نیشکر بود و داستان‌پردازان، شاعران و اساتید حوزه زبان و ادب با استفاده از فنون و شگردهای ویژه خود توانستند، جایگاه این صنعت و تلاش‌های کارگران و کارکنان را در ذهنیت مخاطبان نهادینه کنند.

در سال ۱۴۰۲، خانواده نیشکر، با تعهد به رسالت اجتماعی خود، در راستای حمایت از هنرمندان و خلاقان این عرصه گام برداشتند. تداوم این حمایت‌ها، نویدبخش آینده‌ای درخشان و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای هنری در این خانواده بزرگ خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار