دعوت سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برای شرکت مردم در روز قدس؛
سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، فریاد مظلومیت ملت فلسطین در روز قدس امسال را بیش از همیشه نمایان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸ 03 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، مردم شریف و شهیدپرور استان کرمانشاه را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاسم الجبارین

روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

روزی که به نمادی از مظلومیت و تظلم ملتِ در حصر فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصبی تبدیل‌شده که در طول تاریخ سیاهِ حیاتِ خود، دست به انواع قتل‌عام‌ها، نسل‌کشی‌ها و خباثت‌ها علیه بشریت در سراسر جهان و به خصوص اراضی مقدس اشغال شده مسلمانان زده است.

امسال روز قدس رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. الهام بخش حرکت جهانی روز قدس امسال کودکانِ شهید غزه هستند. مادران و پدران آواره، ولی سترگ غزه در میدان حاضرند، مجاهدان حماس و جهاد اسلامی می‌رزمند و حزب الله لبنان و مقاومت عراق لرزه بر اندام صهیونیست‌ها می‌اندازند، یمن مردانه می‌غرد و سد راه صهیونیست‌ها می‌شود و سوریه همچنان استوار ایستاده است.

فریاد مظلومیت ملت فلسطین و حقیقت آنچه در سرزمین فلسطین به وقوع می‌پیوندد، در روز قدس امسال بیش از هر زمان دیگری از زبان و دهان صدها میلیون انسان عدالت طلب و آزادیخواه در سراسر جهان بلند خواهد شد و رهایی فلسطین را نه تنها به عنوان مسئله اول جهان اسلام، بلکه به عنوان بارزترین مصداق نقض فاحش حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی مطالبه خواهند کرد.

امروز قدس این قبله گاه اول مسلمانان جهان بیش از هر زمانی چشم به حمایت و پشتیبانی امت اسلام دوخته است تا با برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط جهان ضمن نمود وحدت اسلامی، نفرت و انزجار خود را از جنایات ضدبشری رژیم جانی و فانی صهیونیستی به نمایش بگذارد.

سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن تکریم مقام شامخ شهدای انتفاضه فلسطین و نقش آفرینی‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی، از اقشار مختلف ملت ایران و نیز ملل حق طلب، عدالت خواه و ظلم ستیز جهان برای شرکت پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورده و اعلام می‌کند همواره با تبعیت از اندیشه‌ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، پای آرمان‌های انقلاب که در اولویت آن دفاع از مظلومین و مستضعفین جهان و مقاومت در برابر ظالمان است، مقتدرانه ایستاده‌است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار