مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری، ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵ 03 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، جهانبخش نوکانی امروز چهارشنبه(۱۹ فروردین) با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین میزان مصرف بنزین در این مدت مربوط به شهرستانهای سنندج با هشت میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و مریوان با چهار میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر مصرف بود.

وی با اشاره به مصرف بیش از ۱۲ میلیون لیتر نفتگاز در این مدت، افزود: مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته با مالکین مجاری عرضه و تلاش رانندگان ناوگان حمل ونقل فرآورده های نفتی، در این مدت همه ۹۰ جایگاه عرضه فرآورده و ۵۴ جایگاه CNG سطح استان به هموطنان خدمات ارائه دادند.

نوکانی ادامه داد: واحدهای عملیاتی و بازرسی پخش منطقه کردستان(کنترل ونظارت بازرگانی، خدمات مهندسی و روابط عمومی) به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافرین نوروزی در ایام تعطیلات نوروز با کنترل نامحسوس از همه جایگاههای سطح استان بستر مناسب برای تامین و توزیع مطلوب مصرف سوخت فراهم کردند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار