سرمربی شمس آذر قزوین گفت: فکر می‌کنم بازی زیبایی از آب دربیاید. هر دو تیم جایگاهی در جدول دارند که می‌توانند جایگزین یکدیگر شوند.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹ 06 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب‌آهن در فولادشهر در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: ذوب‌آهن تیم خیلی خوب با کادر فنی باسابقه در لیگ ایران است. فکر می‌کنم بازی زیبایی از آب دربیاید. هر دو تیم جایگاهی در جدول دارند که می‌توانند جایگزین یکدیگر شوند. اگر با پیروزی برای ما همراه شود دو پله صعود خواهیم داشت.

وی افزود: پس از تعطیلات بازی رسمی نداشته‌ایم و کارمان در بازی‌ها ابتدا سخت خواهد بود. تمام تلاشمان این است بازی با کیفیتی ارائه داده و جایگاه پایین جدولی‌مان به سمت سقوط نرود.

سرمربی شمس‌آذر یادآور شد: به دنبال این هستیم که تیممان بازی باکیفیتی ارائه دهد و بازیکنانم خودشان را ثابت کنند. قول می‌دهم که تا پایان فصل از دیدن بازی شمس‌آذر لذت ببرید.

دقیقی با بیان اینکه نمی‌خواهم درباره بازیکنانی که از تیم جدا شدند صحبت کنند، ادامه داد: بازیکن در فوتبال دنیا یک فاکتور تاثیرگذار است، ولی از لحاظ کیفی و آماری در تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم خوب بودیم. بازیکنانی که با تیم ما در لیگ برتر پخته شدند از تیم رفتند و بازیکنان کم‌تجربه به تیم اضافه شدند که زمان‌بر است. با این حال تمام توانمان برای ارائه کار باکیفیت خواهیم گذاشت. البته انگیزه شرایط جدولی فرم تیم‌داری مباحث مالکیتی و خود من قطعا تاثیرگذار خواهیم بود تا با افزایش انگیزه در نیمه بالایی جدول بمانیم. در نیم‌فصل اول هم در چنین شرایطی بودیم و به مرور بازیکنانمان همچون ستاره در لیگ معرفی شدند. چند بازیکن جدا شده و چند بازیکن جوان جایگزین شدند. ارائه مباحث فنی با بازیکنان جدید زمان می‌خواهد و امیدواریم ایم روند را به خوبی طی کنیم.

او یادآور شد: از شما می‌پرسم. تیم شمس‌آذری که با منفی ۶ و منفی ۳ لیگ را شروع کرده و سابقه ۲، ۳ ساله در لیگ کشور دارد برای استانی که ریشه فوتبالی نداشته و در تلاش برای تمرکز بر اکادمی هسنیم، نتایج چگونه بوده است. به ایده‌آل رسیدیم، ولی می‌توانیم خیلی بهتر از این باشیم.

دقیقی اضافه کرد: نسبت به بضاعت و شرایطمان توقع‌ها را بالا برده‌ایم. کمبود‌ها را به چشم نیاورده و کار کردیم. اکنون نیز نگاهمان همانطور است. کار سختی برابر دیگر تیم‌ها داریم، ولی قول می‌دهیم که همچون نیم‌فصل قبل و فصل پیشین لیگ ۱ فرم ایده‌آل‌تری از خود ارائه دهیم. رتبه تک رقمی در جدول نتیجه فوق‌العاده برای تیم ماست.

سرمربی شمس‌آذر معتقد است: اگر رتبه بالای ۸ را کسب کنیم، فوتبال ایران را سورپرایز کرده‌ایم.

او تاکید کرد: نکته اخلاقی این است که به شکلی بازی کنیم که تیم‌هایی که در کورس قهرمانی یا سقوط هستند متضرر نشوند و ما هم به این تعهد پایبند خواهیم بود؛ سال گذشته در سرنوشت تیم‌های سقوط کننده تاثیرگذار بودیم و امسال هم با توجه به مسابقاتی که با تیم‌های بالای جدول داریم، سعی می‌کنیم به اندازه بضاعت خودمان در سرنوشت قهرمان لیگ تاثیرگذار باشیم.

دقیقی همچنین پایان افزود: فراز امامعلی محروم است و یک بازیکن سرما خورده داریم که نمی‌دانم به بازی خواهد رسید یا نه؛ شروع هر سالی نشان می‌دهد باید یک شیوه جدید از زندگی با هدف‌های بزرگ داشته باشید، امیدوارم بازیکنانم این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند و فردا دست پر از زمین بازی خارج شویم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار