مدیرکل اوقاف و‌ امورخیریه کرمانشاه:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی محافل انس با قرآن در حاشیه جشنواره قرآن و عترت کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ 08 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد صالحی شامگاه روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نمایشگاه معنوی علوم قرآن و عترت، محفل انس با قرآن و نماز جماعت برپا خواهد شد و همه‌ی برنامه‌هایی که هر دستگاه و تشکلی به فراخور وسعت عملی که دارد چیزی جز انجام وظیفه نیست و این‌ها همه و همه ذره‌ای از برکات دریای بیکران قرآن برای مردم کرمانشاه است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان معمولا برنامه‌های مختلف و متعدد فرهنگی و اقدامات خوبی در این عرصه صورت می‌گیرد و در این ماه مبارک از دیگر ماه‌های سال فعال‌تر هستیم.

مدیرکل اوقاف و‌ امورخیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان افراد در بعد شخصی نسبت به بحث‌های معنوی مانند قرائت قرآن و نسبت به اعمال عبادی مقید‌تر هستند و عملکردشان در این ماه بهتر از دیگر ماه‌ها بوده و معنویت خاصی در زندگیشان جاری می‌شود.

صالحی اذعان کرد: در بعد فرهنگی و اجتماعی طبیعی است که یک‌سری فعالیت‌ها و اقدامات توسط دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و انقلابی باید انجام شود و هر دستگاهی با تناسب با وظیفه‌ و توانایی که دارد اقدامات خاصی را انجام می‌دهند که در این ایام برنامه‌های خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نمایشگاه علوم قرآن و عترت خاطرنشان کرد: در سطح استان کرمانشاه حدود 2 سال است که در ماه مبارک رمضان به برکت قرآن کریم یک نشاط معنوی بسیار خوبی در قالب نمایشگاه علوم قرآن و عترت برپا می‌شود.

صالحی در ادامه افزود: برپایی نمایشگاه علوم قرآن و عترت که معمولاً در دهه‌ آخر ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، امسال نیز با استقبال خوب دستگاه‌های دولتی، فرهنگی، تشکل‌های مردمی، اصحاب رسانه و همه نهادهای انقلابی دست به دست هم دادند و یک فضای مفرح معنوی برای عموم مردم به وجود آوردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تشریح کرد: در نمایشگاه غرفه‌های متنوع انتشاراتی‌ها، تلاوت قرآن کریم، برگزاری کلاس‌های آموزشی در رابطه با بحث عفاف و حجاب و مسائلی که رنگ و بوی قرآن بدهد در این نمایشگاه برپا است.

صالحی تأکید کرد: همشهریان عزیز می‌توانند حضور یک یا چند ساعته در این نمایشگاه داشته و در کنار و پناه قرآن وقت بگذرانند و بهره و استفاده کافی را از این فضا ببرند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان گفت: در این نمایشگاه معنوی محفل انس با قرآن و نماز جماعت برپا خواهد شد و همه‌ی برنامه‌هایی که هر دستگاه و تشکلی به فراخور وسعت عملی که دارد چیزی جز انجام وظیفه نیست و این‌ها همه و همه ذره‌ای از برکات دریای بیکران قرآن برای مردم کرمانشاه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار