مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱ 16 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، جعفر قزوینیان اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی ۹۲ درصد برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی است. برش دو ساله در بخش خودمالکی ۶۰۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، این مسئول در ادامه با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین (به صورت اجاره ۹۹ ساله) تامین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تامین و الحاق اراضی مدنظر است، افزود: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است. از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام است و در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار