امام جمعه سلطانیه گفت: تخریب قبور ائمه بقیع داغی است که با گذشت یک قرن هنوز تسلی پیدا نکرده است و مسلمانان برای همیشه داغ‌دار این اقدام خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴ 17 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، اظهار کرد: یکی از دلایل این اقدام غمبار این است که وهابیت ساخت حرم و زیارت قبور ائمه و توسل به آن‌ها را شرک می‌داند. این بینش در حالی است که خداوند در قرآن می‌فرماید، وسیله‌ای برای تقرب به خداوند بیاورید و این وسیله همان امام است.

وی ادامه داد: ساخت حرم یا زیارت حرم اهل بیت (ع) مستند به آیات و روایات است.

او با بیان اینکه این روز، روز مصیبت برای جهان اسلام است، گفت: تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیون نماد کج‌فهمی دین اسلام است، موضوعی که همواره دین اسلام را تهدید می‌کند.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به روایتی از پیامبر خدا (ص) مبنی بر اینکه زیارت‌کنندگان قبور ائمه معصومین به شفاعت پیامبر (ع) نائل می‌شوند و سرزنش‌کنندگان زائران حرم‌های ائمه معصومین (ع) بدترین امت هستند، بیان کرد: هر کسی به بازسازی عتبات عالیات کمک کند، مانند آن است که حضرت سلیمان (ع) را در ساخت بیت‌المقدس کمک کرده است.

وی با توضیح اینکه تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع یک اقدام ضد قرآنی، ضد دینی و راهبرد شیطانی برای نابودی تمدن معنویت، توحید و اسلام ناب است، افزود: چندین سال است رژیم صهیونیستی نیز که از نسل نامشروع آنهاست، این اقدام را در تخریب مسجدالاقصی و بیت‌المقدس انجام می‌دهد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار