مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت : بخشداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع نیازمندی‌های مردمی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و در نهایت رضایت‌مندی مردم بکوشند و بر پروژه‌ها و طرح‌های هر بخش نظارت داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ 06 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی در نشست هم‌اندیشی بخشداران استان بیان کرد : نشست هم‌اندیشی بخشداران استان با دستگاه‌های اجرایی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی فرصتی است که بخشداران بیشتر در جربان فعالیت دستگاه‌ها قرار گیرند و اعتباراتی که از طریق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به دستگاه‌های اجرایی تخصیص یافته را هماهنگ کنند.

وی افزود : اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص نیازمندی‌ها و مطالبات آن‌ها از جمله اعتراض به دهک‌ها ضرورت دارد.

حسنی ادامه داد : طبق آمار و گزارش‌های ارایه شده، استان ایلام از استان‌های برتر کشور در بحث پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری است.

وی مطرح کرد : با این منابع محدود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که خروجی آن رضایت‌مندی مردم باشد و نتیجه این اقدامات، حل مشکلات و مسایل اجتماعی مردم باشد.

حسنی  از مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام خواست تا شاخص‌های محله‌های حاشیه‌نشین را به بخشداران برای انجام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جهت کاهش آسیب‌ها و برنامه‌های نشاط اجتماعی اعلام کند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار