مدیرعامل شرکت آبفار استان ایلام:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام از توزیع آب بسته‌بندی بین روستائیان سیل‌زده در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 02 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام از توزیع آب بسته‌بندی بین روستائیان سیل‌زده در ایلام خبر داد.

نورالله تیموری ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت آب‌رسانی به مناطق سیل زده استان ایلام با حضور تشیعی معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و محمدرضا مروارید استاندار ایلام گزارشی از وضعیت آب و آبرسانی به روستاهای سیل زده و خسارات وارده به تاسیسات آبرسانی روستاها ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت آبفار استان ایلام گفت: تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت، اعزام اکیپ‌های تعمیر و نگهداری به سطح روستاها جهت تعمیر و شکستگی شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال، اعزام تانکرهای آبرسانی سیار و تهیه و توزیع آب بسته‌بندی بین روستائیان از جمله فعالیت‌های صورت گرفته است.

وی اعزام تیم کنترل کیفی به همراه آزمایشگاه سیار جهت کنترل آب شرب روستاها از نظر میکروبی و شیمیایی و ... را از اقدامات اولیه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در اولین لحظات بروز حادثه برشمرد.

تیموری ضمن تشکر از همه مسئولان در راستای همکاری و همراهی و پیگیری‌های مستمر وضعیت آب شرب مناطق سیل زده، خواستار تخصیص اعتبار جهت برطرف کردن خسارات وارده به این تاسیسات شد.

معاون بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفا از حضور به موقع همکاران در مناطق خسارت دیده که سبب شناسایی و رفع مشکلات شده است، تقدیر کرد.

علی تشیعی افزود: این امر ناشی از توان و تجربه همکاران در صنعت آب و فاضلاب بوده که قابل تقدیر و تشکر است. این شرکت نیز به سهم خود برای جبران خسارت‌ها اعتباراتی در نظر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: کمک به شرکت‌های آبفا در راستای رفع مشکلات ایجاد شده در اثر سیلاب در دستور کار قرار دارد.

تشیعی معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری به منظور بررسی وضعیت آبرسانی از مناطق سیل زده استان ایلام بازدید کردند./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار