مدیرکل منابع طبیعی استان تهران:
مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تصریح کرد : طبق فرمایش مقام معظم رهبری و با توجه به محدودیت جامعه امروز در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی باید برای حفظ این سرمایه ارزشمند برای نسل های بعدی تلاش و آن را به مطالبه عمومی بدل کرد .
کد خبر: ۱۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹ 10 March 2015
مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران گفت : زمینی با مساحت 485 هکتار را در شمال منطقه بابایی با مکاتبات لازم از اختیار یک دستگاه نظامی خارج کردیم که این زمین نیز کمتر از یک هفته به اراضی ملی باز گشته و در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.
 
غلامعباس عبدی نژاد، مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با اشاره به دیدار جمعی از مسئولین حفاظت از محیط زیست با مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان درباره موضوعات مطرح در این حوزه اظهار داشت : دیدار با رهبر انقلاب فرصت خوبی برای کسب توصیه های لازم در حوزه محیط زیست و مابع طبیعی بود که ایشان بر اهمیت و لزوم توجه به منابع طبیعی به عنوان سرمایه ملی تاکید کردند .

وی افزود : ایشان در این دیدار به درستی بر هم افزایی و هماهنگی مسئولین دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارت در راستای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کردند .
عبدی نژاد خاطر نشان کرد : مسئله مهم دیگر عنوان شده از سوی رهبری، لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با متصرفین اراضی طبیعی و ملی بود که باید هر چه بیشتر و با تسریع در دستور کار دستگاه های دست اندرکار در این حوزه قرار بگیرد .

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تصریح کرد : طبق فرمایش مقام معظم رهبری و با توجه به محدودیت جامعه امروز در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی باید برای حفظ  این سرمایه ارزشمند برای نسل های بعدی تلاش و آن را به مطالبه عمومی بدل کرد .

وی در پایان نیز عنوان داشت :  در همین راستا و با تاکید و توصیه رهبر انقلاب مبنی بر رفع تصرف از اراضی ملی از سوی برخی دستگاه ها، اداره منابع طبیعی استان تهران در این حوزه وارد و در باب اول، زمینی با مساحت 485 هکتار را در شمال منطقه بابایی با مکاتبات لازم از اختیار یک دستگاه نظامی خارج کرد که این زمین نیز کمتر از یک هفته به اراضی ملی باز گشته و در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
1288
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
این همون زمین قوچکه که رهبری در موردش صحبت کرد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار