مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان سرپلذهاب گفت: بر اثر وقوع صاعقه در شهرستان سرپل ذهاب ۵ نفر کشته و زخمی شدند.
کد خبر: ۱۲۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 08 November 2015
مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان سرپلذهاب گفت: بر اثر وقوع صاعقه در شهرستان سرپل ذهاب ۵ نفر کشته و زخمی شدند.

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: صاعقه در ارتفاعات روستای امامیه علیا از توابع بخش قلعه شاهین شهرستان سرپل ذهاب به وقوع پیوست که بر اثر این صاعقه ۱نفر جان باخت.

وی ادامه داد: صبح امروز یکشنبه ۵ نفر از تکاوران سپاه پاسداران مستقر در شهرستان سرپل ذهاب در حین انجام تمرینات تاکتیکی بر اثر صاعقه به شدت زخمی شدند که به محض تماس با فوریتهای پزشکی، نیروهای ما به محل حادثه اعزام و نسبت به انتقال مجروحین به بیمارستان اقدام شد.

عزیزی ادامه داد: در پی وقوع صاعقه در منطقه کوهستانی روستای امامیه علیا از توابع بخش قلعه شاهین شهرستان سرپل ذهاب یک نفر از تکاوران سپاه جان باخت و ۴ نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

وی افزود: تمام مجروحان این حادثه به بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب منتقل شدند اما یکی از حادثه دیدگان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت و ۴ نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

گفتنی است، این حادثه صبح امروز در ارتفاعات روستای امامیه علیا از توابع بخش قلعه شاهین شهرستان سرپل ذهاب به وقوع پیوست و ۵ نفر از تکاوران سپاه سرپل ذهاب در حین انجام تمربنات تاکتیکی بر اثر وقوع صاعقه کشته و زخمی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار