مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برگزاری همایش ملی "زنان، حمایت‌های اجتماعی- فرصت‌ها و تهدیدها" در هفته آینده و به میزبانی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 16 November 2015
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برگزاری همایش ملی "زنان، حمایت‌های اجتماعی- فرصت‌ها و تهدیدها" در هفته آینده و به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

عبدالرضا میرزاییان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: این همایش 4 آذر در محل هتل "پارسیان" کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش با حضور جمعی از مسئولین کشوری از جمله دکتر "ملاوردی" معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، رئیس سازمان بهزیستی، حقوق دانان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، مسئولین و کارشناسان بهزیستی استان‌ها و ... برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول، از همه استان‌های کشور در همایش زنان، حمایت‌های اجتماعی- فرصت‌ها و تهدیدها حضور دارند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سه کارگاه تخصصی نیز برای این همایش در نظر گرفته شده، عنوان کرد: همچنین از مدت‌ها قبل فراخوان آثار در بخش‌های مختلف مقاله، فیلم، انیمیشن و ... داده شده بود که آثار به جشنواره ارسال شده و در نهایت آثار برتر معرفی خواهند شد.

میرزاییان هدف از برپایی این همایش را بررسی شرایط زنان در خانواده و تهدیدها و فرصت‌هایی که برای آنها وجود دارد، اعلام کرد.

وی ادامه داد: در ابتدا قرار بود عنوان این همایش "خشونت خانگی علیه زنان" باشد که بنا به دلایلی نام آن به " زنان، حمایت‌های اجتماعی- فرصت‌ها و تهدیدها" تغییر پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار