معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه بخش غربی پایتخت از نظر شبکه حمل و نقل ریلی دچار فقر است گفت: برای تقویت شبکه ریلی این منطقه دسترسی های بیشتری طراحی شده که این سیاست در سال 94 ادامه می یابد.
کد خبر: ۱۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸ 14 March 2015

به گزارش ایرنا سید جعفر تشکری هاشمی افزود: پیاده راه ها و مسیرهای ویژه دوچرخه سواری از بخش های پر اهمیتی هستند که با توجه به رویکرد انسان محور مدیریت شهری مورد توجه ویژه قرار گرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه لایحه جامع پارکینگ به عنوان چارچوب طرح جامع در حوزه پارکینگ دیده شده، گفت: موضوع خصوصی سازی و واگذاری کارها به مردم و جذب مشارکت حداکثری در حوزه حمل و نقل از اهمیت ویژه ای برخوردار است که مصداق آن موضوع جذب بخش خصوصی در احداث پارکینگ های طبقاتی است.

معاون شهردار تهران گسترش سیستم های هوشمند حمل و نقل به منظور هوشمندسازی مدیریت و کنترل ترافیک از جایگاه والایی برای شهرداری تهران برخوردار است، اظهار کرد: تقویت نگرش نو به شرکت واحد از طریق تغییر ساختار سنتی ناوگان اتوبوسرانی به ساز و کاری مدرن و همچنین ساماندهی حمل و نقل بار و کالا و سامان بخشی به آژانس های کرایه اتومبیل در تهران از دیگر بخش هایی هستند که در سال 94 با جدیت پیگیری خواهند شد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه 200 دستگاه اتوبوس دوکابین در سال 94 وارد ناوگان اتوبوسرانی می شوند، تصریح کرد: 90 دستگاه اتوبوس برقی شامل 60 دستگاه اتوبوس دوکابین و 30 دستگاه اتوبوس تک کابین نیز وارد ناوگان اتوبوسرانی خواهند شد ضمن اینکه بازسازی 360 دستگاه اتوبوس فرسوده را نیز برای سال آینده در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی با تاکید بر اینکه با هماهنگی به عمل آمده با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، خروج 850 دستگاه مینی بوس و هفت هزار دستگاه تاکسی فرسوده از طریق ارائه کمک های بلاعوض برای سال 94 پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: جایگزینی حداقل 10 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی به جای موتورسیکلت های بنزینی از دیگر برنامه هایی است که برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار