معاون استاندار کردستان:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان از مردم و کاندیداها خواست خود را ملزم به اجرای قانون بدانند و گفت: مردم باید کاندیداها را ملزم به ارائه برنامه کنند و بازگو کردن کاستی‌ها و انتقادات به تنهایی بدون ارائه راهکارها قابل قبول نیست.
کد خبر: ۱۴۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 09 December 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، علیرضا آشناگر در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که صبح امروز در سالن شهدای گمنام برگزار گردید، اظهار کرد: این نشست به منظور هماهنگی هر چه بیشتر در رویه‌های اجرایی انتخابات و نیز تشریک مساعی با هیئت های نظارت و بهره‌گیری از نظرات آنان برگزار شده که در سطح شهرستان ها هم این نشست ها با فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان برگزار می شود.

وی گفت: جلب مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای برای همه ارکان نظام با اهمیت بوده و ضروری است همه در این راستا حرکت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان حضور پرشکوه مردم در انتخابات را نمایش تعلق خاطر آنان به نظام دانست و تصریح کرد: درصد بالای مشارکت مردم در انتخابات زمینه های انتخاب اصلح را فراهم می‌کند.

وی بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات در هیئت های اجرایی و نظارت تاکید کرد و گفت: مبنای کار برای تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات قانون بوده و تخطی از قانون را زیبنده هیچ تشکیلات اجرایی و نظارتی ندانسته و قانون باید مبنای همکاری همه دستگاه ها و نهادها باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان از مردم و کاندیداها خواست خود را ملزم به اجرای قانون بدانند و خاطرنشان کرد: مردم باید کاندیداها را ملزم به ارائه برنامه کنند و بازگو کردن کاستی‌ها و انتقادات به تنهایی بدون ارائه راهکارها قابل قبول نیست.

وی گفت: امیدواریم گروه های مرجع، روحانیون، سیاسیون، سازمان های مردم نهاد و همه افراد صاحب نفوذ شور و نشاط انتخاباتی را در فضای جامعه ایجاد کرده و به مردم در انتخاب افراد با برنامه و اصلح که در مسیر توسعه استان و کشور گام برمی‌دارند کمک کنند.

آشناگر افزود: همه شهروندان جامعه در صورتی که خود را صاحب دانش، توانمندی و صلاحیت لازم برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بدانند این حق را دارند که وارد عرصه انتخابات شده و خود را کاندید کنند و ملاک عمل هیئت‌های اجرایی و نظارت در این خصوص قانون خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار