فرماندار شهرستان دماوند گفت: نبود امکانات اقامتی مناسب برای گردشگران یکی از مشکلات دماوند است.
کد خبر: ۱۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ 16 March 2015
به گزارش فارس ناصر محمودی‌فرد در جمع دست‌اندرکاران میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند از مطالعه سرمایه‌گذاری چند سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های گردشگری در دماوند خبر داد و اظهار کرد: از روز نخست، نگاه گردشگری به شهرستان دماوند داشتیم و گام اول این بود که توانستیم کارگروه‌های اشتغال و صنعت و گردشگری را از یکدیگر جدا و دبیری آن را به ادارات مربوطه واگذار کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه سیاست‌ها و نگاه‌ها در دماوند با سیاست‌های دولت هم‌خوانی دارد، یکی از مشکلات شهر دماوند را نداشتن امکانات اقامتی مناسب دانست.

محمودی‌فرد با اشاره اجرای پروژه مجتمع اقامتی، فرهنگی و تجاری دماوند بیان کرد: قطعاً کار سرمایه‌گذاری نباید در دماوند عقب بیفتد و شهرداری دماوند در برخی پروژه‌ها به صورت ترکیبی و مشارکتی وارد شده است.

وی گفت: به دلیل اینکه بعضی از منابع گردشگری همچون غار رودافشان در حوزه شهری قرار ندارد، در این زمینه امکان خدمات‌دهی توسط شهرداری‌ها میسر نیست و روستاها نیز ظرفیت‌های لازم را برای توسعه این منابع ندارند و در نهایت بسیاری از نقاط گردشگری دچار آسیب می‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند با تأکید بر اینکه دولت باید در این زمینه بازنگری ویژه‌ای داشته باشد، اضافه کرد: قطعاً باید در شهرستان دماوند برای تورهای یک روزه مسیر تعیین و برنامه پیش‌بینی شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار