همایش "یاوران وقف" در آخرین روز از هفته وقف امروز در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 15 December 2015
همایش "یاوران وقف" در آخرین روز از هفته وقف امروز در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، همایش «یاوران وقف» با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه ناحیه یک و دو شهرستان کرمانشاه امروز با حضور معاون اداره کل امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، رئیس حوزه‌های علمیه استان و جمعی از فعالان در حوزه وقف برگزار شد.

در این مراسم از مدیر ثبت اسناد استان و چهار مستأجر خوش حساب موقوفات شامل فلاح جامه‌شورانی از اداره اوقاف ناحیه دو، محمدصادق فرزایی از ناحیه یک، اسفندیار بختیاری از ناحیه یک و کمال یوسفی از ناحیه دو به صورت نمادین تجلیل شد.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه استان کرمانشاه این روزها به برکت میزبانی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 28 آذر ماه حال و هوای متفاوتی دارد، اظهار داشت: به طور قطع خیر و برکت این مسابقات شامل حال استان می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدناصر سیدآقایی به برخی اقدامات اداره اوقاف ناحیه دو کرمانشاه در هفته وقف اشاره کرد و گفت: استقرار ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» و تبلیغات محیطی از جمله اقدامات این اداره در هفته وقف بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار