معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط خاص منطقه، حضور مردم در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید زمینه های لازم برای تجلی حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه را فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۴۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 20 December 2015

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط خاص منطقه، حضور مردم در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید زمینه های لازم برای تجلی حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه را فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی ؛ در آیین رونمایی از تمبر یادبود شهید جابر شیرزادی در شهرستان ملایر اظهار کرد: دشمنان امروز با جنایت ها و ترفندهای مختلف در منطقه به دنبال کشاندن این ناامنی ها به داخل کشور هستند که حضور پرشور مردم در انتخابات مهر تاییدی بر حمایت آنان از انقلاب اسلامی و آرمان های آن است.

وی افزود: با توجه به فضای بسیار خوبی که پس از انتخابات سال 92 در کشور رقم خورد، منجر به حل عزتمندانه مذاکرات هسته ای و پیروزی غرور آفرین تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در مقابل قدرت های جهانی شد و امروز کشور ما در یک روند پیشرفت جهانی قرار گرفته است.

رضایی با اشاره به منتفی شدن پرونده pmd ایران در شورای حکام بیان کرد: با رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و تدبیر دولت دکتر روحانی، برجام به نتیجه رسید و بزودی نیز تحریم های ظالمانه علیه ایران برداشته خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر در عین حال رونق تولید و اشتغال را مهمترین عامل در رفع مشکلات اقتصادی برشمرد و گفت: در حال حاضر معیشت و اشتغال از عمده ترین مسائل و مشکلات مردم است که می توان با ایجاد و رونق اشتغال و امنیت سرمایه گذاری در جهت رفع این مشکلات حرکت کرد.

رضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان ملایر در دوره های گذشته انتخابات موفقی را پشت سر گذاشته، در انتخابات پیش رو که دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان برگزار می شود، زمینه های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و حضور حداکثری و پرشور مردم در این شهرستان مهیا است.

وی همچنین امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و افزود: شهدا از جمله شهید شیرزادی جانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه سخن گفتن در خصوص شهدا و بیان اوصاف آنها کار ساده ای نیست، اظهار داشت: اخلاص و روحیه شهادت طلبی که شهدا داشتند، موجب نزدیکی آنها به خدا شد و همین امر موجب رسیدن آنها به جایگاه والای شهادت شد.

رضایی اخلاص را از ویژگی های بارز امام راحل(ره) و شهدا دانست و بیان کرد: امروز پس از گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس و تقدیم 218 هزار شهید والامقام، دشمنان همچنان از اقتدار ایران اسلامی در هراس هستند و همین امر آنان را به پای میز مذاکره با ما کشاند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر نیز گفت: ملایر جزء معدود شهرستان های استان همدان است که 18 شهید گمنام را در خاک خود به یادگار نگه داشته است.

منصور ابراهیمی افزود: این شهرستان دارای یک هزارو 158 مزار شهید است که تمامی مزارهای شهدا ساماندهی شده و تنها 16 مزار باقی مانده که تا سال آینده ساماندهی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهید شیرزادی سال 1365 در منطقه عملیاتی پیرانشهر به شهادت رسید که با توجه به وضعیت منطقه پیکر پاک این شهید در منطقه به جا ماند و پس از 29 سال با تلاش تفحص کمیته جستجوی مفقودین آذرماه امسال به زادگاهش روستای کهکدان بازگشت.

شامگاه شنبه با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور، جمعی از مسئوولان این شهرستان و خانواده شهید جابر شیرزادی از تمبر یادبود این شهید والامقام در ملایر رونمایی شد.

همچنین در این آیین از همسر، تنها فرزند دختر و مادر شهید جابر شیرزادی تجلیل به عمل آمد.

شهرستان ملایر یک هزارو 100 شهید والامقام، دو هزارو 70 جانباز و 120 آزاده را تقدیم انقلاب کرده و با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار