غرفه نمایش آثار فاخر مرحوم آیت‌الله سید مرتضی نجومی در حاشیه سی و هشتمین مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه دایر شده است.
کد خبر: ۱۴۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 21 December 2015
غرفه نمایش آثار فاخر مرحوم آیت‌الله سید مرتضی نجومی در حاشیه سی و هشتمین مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، 15 غرفه در مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه در حاشیه برگزاری سی و هشتمین مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه دایر شده است.

12 غرفه نیز در مجتمع خدماتی رفاهی بعثت شهر کرمانشاه با رویکرد ارائه عملکرد، خدمات فرهنگی، قرآنی و آموزش در قالب نمایشگاهی برپا شده است.

غرفه ویژه کودکان و نوجوانان با رویکرد آموزشی و غنی‌سازی اوقات در مجاورت محل برگزاری مسابقات مهیا شده و مربیان مجربی کلاس‌های قرآنی را در این غرفه‌ها برگزار می‌کنند.

یکی از غرفه‌های نمایشگاه مسابقات قرآن کریم غرفه نمایش آثار فاخر مرحوم آیت‌الله سیدمرتضی نجومی، چهره ماندگار جهان اسلام است.

در این نمایشگاه علاوه بر نمایش تعدادی از آثار، خوش‌نویسان و اساتید برجسته به کتابت وحی و جزء 30 قرآن کریم در کنار سالن مسابقات می‌پردازند.

از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه معرق آینه‌کاری، معرق چوب و منبت‌کاری است و گزارش عملکرد مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه در قالب این نمایشگاه ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار