در پایان سومین روز ثبت‌نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی و چهارمین روز نام‌نویسی خبرگان رهبری، تاکنون در مازندران 81 نفر نامزد انتخابات مجلس‌ و 12 نفر نیز کاندیدای ‌خبرگان شدند.
کد خبر: ۱۴۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 21 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، با شروع سومین روز از نام‌نویسی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، تا ساعت تنظیم خبر عالیه زمانی و سیدمحمد آقامیری از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با حضور در ستاد انتخابات شهرستان ساری، ثبت‌نام کردند که با این ثبت‌نامی جدید تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز مازندران به 6 تن رسید.

همچنین فرزند آیت‌الله معلمی به نمایندگی از طرف پدر، روند ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان را انجام داد و تعداد ثبت‌نام‌کنندگان مجلس خبرگان در مازندران به 11 تن رسید.

همچنین از حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار هم سودابه مهری، علی ادیانی، علیرضا جمشیدی و داریوش رحیمی امروز به ستاد انتخابات شهرستان قائم‌شهر مراجعه کرده و روند ثبت‌نام را انجام دادند.

داوطلب کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در حوزه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد به هفت تن رسیده است.

*نام‌نویسی 81 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران/ثبت‌نامی خبرگان در مازندران 12 نفره شد

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: 81 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و 12 نامزد انتخابات مجلس خبرگان در مازندران نام‌نویسی کردند.

مهرداد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اینکه 81 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و 12 نامزد انتخابات مجلس خبرگان در مازندران نام‌نویسی کردند، اظهار کرد: از این تعداد، 74 نفر مرد و هفت زن با میانگین سنی 48 سال بودند.

وی با بیان اینکه در روز نخست 23 نفر، در روز دوم 16 نفر و امروز در سومین روز هم 42 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند، افزود: حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار با بیشترین تعداد کاندیداها و حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و نور و محمودآباد با کم‌ترین میزان ثبت‌نام مواجه بودند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران بیان کرد: 15 تن در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار، 14 تن در حوزه انتخابیه بابل، 10 نفر در بابلسر و فریدونکنار، نوشهر و چالوس 10 نفر، هشت نفر در بهشهر، هفت نفر در آمل، 6 نفر در ساری و میاندورود و 6 نفر در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد نام‌نویسی کردند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران تصریح کرد: 12 تن هم در انتخابات مجلس خبرگان با میانگین سنی 59 سال اعلام کاندیداتوری کردند.

به گزارش فارس، معز‌الدین باکوییی، علی معلمی، موسی رجایی، سیدصادق پیشنمازی، علی‌اکبر سیفی‌کناری، رحیم توکل، شفیعی دارابی، گلی‌شیردار، احمد باقریان‌فرح‌آبادی، ابوالحسن قلی‌پور رودپشتی، غلام‌حسن علی‌زاده و الله‌وردی مقدسی‌فر 12 نامزد انتخابات مجلس خبرگان از حوزه مازندران هستند.

فرماندار ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه در پایان سومین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس در مرکز استان، 6 کاندیدا نام‌نویسی کردند، اظهار کرد: در نخستین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس، چهار نفر و امروز هم دو نفر دیگر اعلام کاندیداتوری کردند.

احمد حسین‌زادگان با بیان اینکه از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم زودتر روند نام‌نویسی را انجام داده و مراحل ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند، افزود: هرچند که حق قانونی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است که از مهلت تعیین شده استفاده کنند اما به دلیل شلوغی کار در روزهای پایانی، تقاضا داریم نام‌نویسی خود را به ثبت برسانند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین کار ما در حال حاضر، برگزاری انتخابات قانون‌مند و همراه با مشارکت گسترده مردم است، گفت: بستر برای نام‌نویسی کاندیداها فراهم است و همکاران ما در ستاد انتخابات شهرستان ساری مستقر هستند تا نام‌نویسی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را انجام دهند.

به گزارش فارس، سیدجواد حسینی کارشناس ارشد صنایع چوب و کاغذ از شهرستان چالوس، مهدی حسن‌نیا کارشناس ارشد فقه و معارف اسلامی و اقتصاد ساکن تهران، مجید قربان‌نیا میرک‌محله کارشناس ارشد جامعه شناسی  و احمد سعیدی کارشناس ارشد برق در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت امروز برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس، نام‌نویسی کردند.

همچنین در شهرستان آمل نیز امروز سه نفر برای اعلام کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد، با احتساب چهار نفر ثبت‌نامی روزهای گذشته، تاکنون هفت نفر از حوزه انتخابیه آمل اعلام کاندیداتوری کردند.

*‌ثبت‌نام 10 داوطلب‌ ‌مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر‌

‌در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر 10 کاندیدا با حضور در فرمانداری قائم‌شهر اعلام آمادگی کردند.

محمود علی رکنی، یعقوب احمدی، محمدجواد ضامن، محبوب قبادیان قادی، مهران کوپایی حاجی، داریوش رحیمی کلاریجانی، اصغر عنایتی نوآبادی، علیرضا جمشیدی، عبدالله رضیان، علی ادیانی از نمایندگان سابق مجلس از حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سودابه مهری به عنوان 10 داوطلب انتخابلات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه اعلام آمادگی کردند.

*حضور 10 داوطلب از بابلسر

فرماندار بابلسر گفت: تاکنون 10داوطلب برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بابلسر و فریدونکنار ثبت‌نام کردند.

سیدعلی اسد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شنبه 28 آذرماه آغاز شده و به مدت هفت روز تا پایان وقت اداری روز جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون 10 داوطلب با مراجعه به فرمانداری بابلسر که محل ستاد انتخابات حوزه بابلسر و فریدونکنار است، مدارک خود را ارائه کردند، گفت: در نخستین روز ثبت‌نام سه نفر، دومین روز چهار نفر و امروز که سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود سه نفر و در مجموع 10 نفر تاکنون ثبت‌نام کردند.

ثبت نام 9 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در رامسر

9 نفر از حوزه انتخابیه رامسر خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون داوطلب این انتخابات کردند.
در سه روز گذشته علی شمس، رضا شاهمرادی مقدم، علیرضا ظفرمند، سید جلال نوری زاده، غلامرضا مشایخی، سید یوسف هاشمی و 3 نفر که نام خود را رسانه‌ای نکردند نام‌نو‌یسی کردندم.

‌فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار