رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین با اشاره به فعالیت بیش از ۱۲ ایستگاه عرضه میوه در شهرستان ورامین گفت: ۱۲ ناظر ثابت در مراکز عرضه میوه شب عید در ورامین مستقر شده اند.
کد خبر: ۱۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ 18 March 2015
به گزارش مهر، محمد حسین تاجیک با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای عرضه مناسب میوه در آستانه سال جدید اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی و حمایت از مصرف کنندگان، جلسات متعددی را برگزار کرد.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین افزود: امسال بر اساس تصمیم اتخاذ شده، مسئولیت عرضه میوه شب عید به جهاد کشاورزی داده شد و  به همین خاطر، اداره جهاد کشاورزی شهرستان ورامین جلسات متعددی را برای ایجاد هماهنگی های لازم برگزار کرده است.

راه اندازی ۱۲ ایستگاه عرضه میوه در ورامین

وی با اشاره به استقرار ۱۲ ایستگاه عرضه میوه در سطح شهرستان ورامین ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته بیش از ۱۲ ایستگاه عرضه میوه در نقاط مختلف شهر ورامین راه اندازی شده است تا شهروندان ورامینی برای تهیه میوه با مشکل مواجه نشوند.

این مسئول سپس به نظارت مداوم جهاد کشاورزی و اداره صنعت و معدن از مراکز عرضه میوه اشاره کرد و یادآور شد: با هماهنگی های انجام شده دوازده ناظر ثابت در ایستگاه های دائر شده، مستقر و بر توزیع و عرضه میوه غرفه داران به مردم نظارت کامل و جدی را دارند.

نظارت جدی بر فعالیت غرفه داران

وی متذکر شد: شهروندان ورامینی نیز می توانند هر گونه پیشنهاد و یا انتقاد خود را به ناظران ثابت مستقر در ایستگاه های توزیع و عرضه میوه در دوازده نقطه شهرستان انتقال داده تا مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

تاجیک با اشاره به مشخص شدن قیمت پرتقال و سیب عرضه شده در ایستگاه های دائر شده بیان داشت: قیمت هر کیلو سیب برای عرضه در ایستگاه های مذکور ۲۵ هزار ریال تعیین و قیمت هر کیلو پرتقال تامسون ۲۹ هزار ریال و پرتقال والنسیا ۳۵ هزار ریال مصوب شد.

وی با تأکید بر این نکته که هیچ کمبودی برای تأمین میوه مورد نیاز شهروندان برای سال جدید نداریم گفت: با هماهنگی های صورت گرفته و ذخیره سازی انجام شده، هیچ کمبودی برای تأمین میوه مورد نیاز شهروندان ورامینی وجود ندارد و به هر میزان که تقاضا وجود داشته باشد، آمادگی تأمین آن را داریم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار