مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: 65 میلیارد ریال اعتبارات استانی برای احداث و تکمیل سه دهکده مهارتی این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۵۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 29 December 2015
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: 65 میلیارد ریال اعتبارات استانی برای احداث و تکمیل سه دهکده مهارتی این استان اختصاص یافت.

داوود ناصری امید روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 13 میلیارد ریال بدهی فنی و حرفه ای نیز پرداخت شده است.

وی پیگیری و ثبت اسناد مالکیت، تعیین تکلیف اموال اداری و دارای معارض، کسب بیشترین درآمد در بین ادارات فنی و حرفه ای سراسر کشور به میزان 17 میلیارد ریال را از دیگر فعالیت های فنی و حرفه ای استان برشمرد.

وی برگزاری چندین جلسه شورای اداری، شورای رؤسای ستادی و مراکز، پاسخگویی شفاف در برنامه های خبری و برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان و مربیان فنی و حرفه ای را بخش دیگری از عملکرد این اداره کل عنوان کرد.

ناصری امید از پرداخت 15 میلیارد ریال اعتبارات استانی برای احداث سه دهکده مهارتی در شهرستان های هرسین، اسلام آباد غرب و سنقروکلیایی در سال جاری خبر داد و افزود: این اداره کل توانست به تعهدات آموزشی خود با وجود کاهش اعتبارات 100 درصد عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی مجدد پروژه مرکز تربیت مربی فناوری های برتر «هایتک»، بازسازی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان با سه میلیارد و 850 میلیون ریال، ایجاد چند کارگاه بازارمحور، اجرای دوره پیش خدمت اداری برای اولین بار در کشور، افتتاح گلخانه و سالن آزمون الکترونیکی برای نخستین بار در استان از دیگر فعالیت های فنی و حرفه ای است.

به گفته وی، افتتاح دو مرکز علمی و کاربردی فنی و حرفه ای در دو شهرستان پاوه و سنقروکلیایی و گسترش مرکز علمی و کاربردی شهر کرمانشاه نیز در طول مدت مذکور انجام شد و هم اکنون نیز در این مراکز یک هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی تحصیل می کنند و 150 مدرس نیز کار تدریس آنها را بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه به انعقاد تفاهم نامه های آموزشی با دانشگاه های استان و ادارات و ارگان هایی مانند کمیته امداد، اداره کل زندان ها اشاره کرد و گفت: اولین مرکزآموزش فنی و حرفه ای روستایی نیز در روستای زردویی از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه با ارائه آموزش های فنی در دو بخش دولتی و خصوصی و در 12 رشته افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار