عضو کمیته بین‌الملل شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه دشمن برای آماده‌سازی فضای مجازی علیه ایران برنامه‌ریزی کرده است، گفت: فتنه در درون خانه‌ها و خانواده ماست، عامل فتنه را جدی بگیریم.
کد خبر: ۱۵۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 31 December 2015

عضو کمیته بین‌الملل شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه دشمن برای آماده‌سازی فضای مجازی علیه ایران برنامه‌ریزی کرده است، گفت: فتنه در درون خانه‌ها و خانواده ماست، عامل فتنه را جدی بگیریم.

به گزارش فارس ، همایش گرامیداشت روز ملی بصیرت در مجتمع فرهنگی هنری تویسرکان برگزار شد.

حضار در سالن با شعارهای «مرگ بر منافق و فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس » انزجار خود را نسبت به فتنه و فتنه‌گر فریاد زدند.

عضو کمیته بین‌الملل شورای عالی فضای مجازی در این مراسم به طور اجمالی به بهره‌برداری دشمن از طریق اینترنت، فضای مجازی و گوشی‌های هوشمند و پیامدها و خسارات وارده بر جامعه ایران اشاره کرد.

روح‌الله مومن‌نسب با اشاره به اینکه دشمن، فتنه 88 را با سوء استفاده از بی‌بصیرتی عناصر آن برنامه‌ریزی و اجرایی کرد، اظهار کرد: طبق گزارشات داخلی و بین‌اللملی زمینه‌های فتنه 88 از شبکه‌های اجتماعی از سوی دشمن طراحی و عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی از سال 71 توسط آمریکا وارد کشور شد، ادامه داد: فتنه عمیق دشمن از طریق جنگ نرم‌افزاری در خانواده‌ها با هدف تسخیر این کانون ارزشمند و اشغال راحت کشور برنامه‌ریزی کرده است.

عضو کمیته بین‌الملل شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه تعداد کاربران در سال 88 به 2 میلیون و امسال به 62 میلیون رسیده است، بیان کرد: بعد از فتنه 88 دشمن متوجه راه تسلط شد، به همین دلیل سرعت اینترنت را افزایش داد.

مؤمن‌نسب تاکید کرد: دشمن در همه حوزه‌ها ما را تحریم و دامنه آن را گسترش داد؛ اما بر اینترنت تحریمی تعریف نکرد لذا باید آگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه فتنه از زمان پیامبر (ص) تا به امروز بوده و هست، افزود: فتنه‌گران فتنه خود را به‌روز می‌کنند، ما هم باید با هوشیاری ترفندهای دشمنان را دفع کنیم.

عضو کمیته بین‌الملل شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه دشمن برای آماده‌سازی فضای مجازی علیه ایران برنامه‌ریزی کرده است، تصریح کرد: فتنه در درون خانه‌ها و خانواده ماست، عامل فتنه را جدی بگیریم.

مؤمن‌نسب تاکید کرد: شبکه‌های اجتماعی، ضد اجتماع بوده و افراد را از همدیگر و از شبکه‌های حقیقی چون مسجد، بسیج و... دور کرده و افراد را به استثمار خودش در می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما کاپیتولاسیون ایجاد کردند، گفت: در فضای مجازی یک نرم‌افزار به نام تلگرام که توسط صهیونیست‌های روس‌تبار پناهنده آلمان ایجاد شده که در کشور ما بزرگ و کوچک عضو آن شدند.

عضو کمیته بین‌الملل شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه همه اعضا هم ندانسته با عضویت در این شبکه اجتماعی بیش از 260 دلار به اقتصاد رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند، افزود: طبق گفته مسئولان رژیم صهیونیستی با هر عضویت در تلگرام، اسرائیل‌ 50 گلوله آمریکایی‌ها را خریداری کرده و به سینه‌های فلسطینی‌ها شلیک کرده است.

وی با بیان اینکه این شبکه رژیم صهیونیستی برای فعالیت در داخل ایران نه مجوز می‌خواهد و نه مالیات و نه عوارض می‌دهد؛ گفت: اما بچه‌های ما برای طراحی یک شبکه اجتماعی باید مجوز گرفته و عوارض و مالیات بدهند.

مؤمن‌نسب با اشاره به اینکه سال گذشته یک عده‌ای 3 هزار و 500 میلیارد تومان از محل دانلود فیلم‌های غیراخلاقی درآمد داشتند، گفت: باید تأسف خورد که این پول به حساب وزارت ارتباطات وارد شده یعنی بچه‌های ما این فیلم را ببینند و اینها پول بیشتری درآورند.

وی با اشاره به اینکه با این کارها نطام اقتصادی ما را آلوده کرده و مردم را هم آلوده می‌کنند، ادامه داد: پول حرام وارد بیت‌المال و سپس به جامعه می‌رسد.

مومن‌نسب با اشاره به اینکه گوشی هوشمند بعد از فتنه وارد کشور شده و همزمان با این گوشی‌ها نرم‌افزارهای‌ زیادی هم همراه آن وارد شد، خاطرنشان کرد: دشمن در مرحله نخست برای ورود گوشی‌های هوشمند نیازسنجی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فردگرایی از برنامه‌های این گوشی با هدف اثرگذاری بالا بر افراد است، تنوع‌طلبی، بلوغ زودرس، ناباروری و صدمه به سلامت را برخی از آثار گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های مجازی برشمرد و گفت: متأسفانه مسائل فرهنگی در کشور با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب جدی گرفته نمی‌شود.

این مسئول با توصیه موکد بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای داخلی تصریح کرد: جهاد امروز مصرف کالاهای داخلی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار