مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از افتتاح کلینیک ویژه فخریه این شهرستان تا یکسال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 07 January 2016

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از افتتاح کلینیک ویژه فخریه این شهرستان تا یکسال آینده خبر داد.

به گزارش فارس ، محسن ترکاشوند در مراسم کلنگزنی کلینیک ویژه فخریه ملایر با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در بخش سلامت گفت: طرح تحول سلامت یکی از اقدامات ارزنده دولت در دو سال گذشته بوده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات کشور دولت توانست با موفقیت در راستای طرح تحول سلامت گام بردارد که ساخت کلینیک‌های ویژه از طرح‌های تحول سلامت در کشور است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر به ساخت کلینیک ویژه فخریه ملایر اشاره کرد و افزود: این کلینیک نیز جزء طرح‌های تحول سلامت است که تا یکسال آینده ساخته شده و به بیماران خدمات‌دهی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کلینیک ویژه فخریه ملایر در یک‌هزار و 740 متر زیربنا در چهار طبقه شامل فضای باز، پارکینگ و ... احداث خواهد شد.

ترکاشوند اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را 2 میلیارد و 800 میلیون تومان دانست و اضافه کرد: این مبلغ از محل طرح تحول سلامت تامین شده است.

وی با اشاره به عقد قرارداد با پیمانکار طرح ادامه داد: کارفرمای این طرح دانشگاه علوم پزشکی همدان است و کار ساخت آن از فردا آغاز شده و با توجه به مدت یکساله قرارداد قرار است تا یکسال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر کلینیک فعلی فخریه ملایر در 400 متر زیربنا با 12 متخصص به بیماران خدماتدهی دارد، خاطرنشان کرد: با ساخت کلینیک جدید میزان پذیرش بیماران دو برابر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در درمانگاه کنونی روزانه بیش از 400 بیمار ویزیت می‌شوند.

ترکاشوند همچنین به دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان ملایر در سال جاری اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت مرکز اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) که با حمایت‌های اوقاف این شهرستان در مراحل گرفتن پروانه ساخت است، به زودی انجام می‌شود.

وی خرید و نصب دستگاه MRI دولتی در بیمارستان امام حسین (ع) و CCU این بیمارستان را از دیگر طرح‌های اجرایی شبکه بهداشت و درمان در سال جاری دانست.

فرماندار ملایر نیز با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش طرح تحول نظام سلامت گفت: یکی از دغدغه‌های مهم رهبری رفع مشکلات درمانی کشور و کاهش هزینه‌های درمان بود که در دولت تدبیر و امید عملی شد.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به تنگناهای اقتصادی اظهار کرد: امسال درآمد نفتی ایران تنها 25 میلیارد دلار بود؛ در حالی که این رقم در سال 91 یکصد میلیارد دلار بوده است.

وی تصریح کرد: با این وجود دولت در بخش سلامت منشأ خدمات خوبی بوده؛ به طوری که با خدمات دولت اکنون هزینه‌های درمان به 6 تا 10 درصد رسیده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار