معاون خدمات شهری شهرداری تهران در اولین روز سال جدید با حضور در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) با آنان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۱۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 22 March 2015
به گزارش ایسنا، مجتبی عبدالهی با حضور در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه پرسنل عروجیان، تطهیر،خاکسپاری و پایانه آمبولانس‌های این سازمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این قشر زحمتکش و تبریک سال جدید و نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری با نام سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» و عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت:امروز مفتخرم که در اولین روز کاری سال 94 به دیدار شما عزیزان می آیم تا تشکری از زحمات و تلاش های گسترده شما داشته باشم چرا که شما نه تنها همدرد تالمات شهروندان تهرانی هستید بلکه خادم 30 هزار شهید گلگون کفن و 4 هزار شهید گمنام هستید و سازمان بهشت زهرا(س) یکی از سازمان های منحصر به فرد و ویژه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است.

وی با اشاره به این که پرسنل یهشت زهرا(س)حتی در اعیاد، ایام تعطیل، سال تحویل و.. مشغول خدمات رسانی هستید و حضور من در اولین روز «بهار فاطمی» برای قدردانی از گوشه ای از زحمات شما می باشد، گفت:فعالیت های این سازمان تعطیل بردار نیست و ما قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.

عبدالهی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) گفت:این سازمان یکی از سازمان های پرمشغله و پر کار مجموعه شهرداری تهران است.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تکریم پرسنل خدوم این سازمان دانست و گفت:معتقدیم که در وهله اول باید با تکریم پرسنل زحمتکش به مشکلات آنان تا آنجا که در توانمان است و در چارچوب قوانین و مقررات است، رسیدگی کنیم.

معاون شهردار تهران تصریح کرد:ما خودمان را خادمین شما عزیزان می دانیم و دست شما عزیزان زحمتکش، بی ریا و مخلص که با خلوص نیت با صفای دل با پاکی دل به مردم شهید پرورمان در تهران خدمت می کنید را می بوسیم و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را برای شما عزیزان از خداوند متعال خواستاریم.

وی افزود: امیدواریم با همدلی، صمیمیت، تعامل و همکاری که به هر حال در مجموعه مدیریت و مجموعه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) است شاهد پیشرفت روزافزون این مجموعه باشیم.

توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام(ره) نیز در این مراسم گفت: با توجه به این که سازمان بهشت زهرا(س) سازمانی تعطیل بردار نیست و این سازمان از 25 تیرماه سال 49 که افتتاح شده است تا به امروز تعطیل نشده است و حتی در نیمه های شب، اعیاد و مناسبت های ویژه و تعطیل کشور مشغول خدمات رسانی هستند و حضور ما در این مکان به جهت قدردانی از گوشه ای از تلاش های این عزیزان است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار