کد خبر: ۱۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 24 March 2015
به گزارش ایرنا، رجبعلی خسروآبادی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان فیروزکوه درجمع خبرنگاران با اشاره به هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده در ستاد خدمات سفرهای نوروزی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی بسیار خوب انجام شده ضمن ارتقا سطح خدمات شاهد رشد 15 درصدی مسافرت های نوروزی در مقایسه با سال گذشته در همین ایام را در استان تهران هستیم.

وی در ادامه با اشاره به مقوله تهران گردی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: 11 مسیر نیم روزی و شش مسیر یک روزی در تهران گردی تعریف شده و تاکنون بیش از 70 هزار نفر از آنها استفاده کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران ادامه داد: 30 موزه و چندین مرکز تفرجگاهی به همراه شش جایگاه اصلی اسکان موقت برای خدمات رسانی شایسته به مسافران نوروزی در تهران پیش بینی شده و بطور نمونه فقط در روز نخست تعطیلات نوروزی بیش از 27 هزار نفر از برج میلاد بازدید کرده اند.

وی با بیان اینکه درحوزه استان نیازمند توسعه زیرساخت های گردشگری هستیم، تصریح کرد: این مهم برای تمامی نقاط و شهرستانهای استان به ویژه شهرستان گردشگر پذیر فیروز کوه برنامه ریزی شده و اجرایی می شود.

وی با اشاره به حضورهشت اکیپ بازرسی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و 186 نفر که در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستانها مشغول خدمات رسانی اند، تصریح کرد: تاکنون شهرستان تهران از بیشترین بازدید کننده نوروزی برخوردار بوده و پس از آن شهر ری در مکان دوم قرار داشته است که اکثر آن را مسافران از سایر مناطق کشور تشکیل می دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار