رئیس هیئت اسکی استان همدان گفت: مسابقات انتخابی اسکی استان همدان در ماده مارپیچ کوچک رشته آلپاین برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 18 January 2016

رئیس هیئت اسکی استان همدان گفت: مسابقات انتخابی اسکی استان همدان در ماده مارپیچ کوچک رشته آلپاین برگزار شد.

به گزارش مهر،کاظم عرب بابیان اینکه مسابقه انتخابی اسکی آلپاین استان در سطح خوبی برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم اسکی استان در پیست اسکی تاریک دره همدان در ماده مارپیچ کوچک رشته آلپاین در بخش بانوان و آقایان و در سه رده سنی برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها در بخش بانوان در رده سنی نونهالان صبا حاجت پور، الناز صالحی و در رده سنی جوانان یاسمن جوشقانی، فاطمه مجاهد و فاطمه ارجمند نفرات برتر شدند.

رئیس هیئت اسکی استان همدان با اشاره به نتایج سایر رده‌های سنی گفت: در رده سنی بزرگ‌سالان الهه سماوات، زهرا افتخاری، پریا نقاب دوست و سمیرا زهره وند و در بخش آقایان در رده سنی نونهالان آرین سماوات، امین محمدی، ارشیا جعفری برترین شدند.

عرب عنوان کرد: همچنین در رده سنی جوانان علی عسگری، آرمین زر بخت، محمد محمدی، نوید ارجمندیان و در رده سنی بزرگ‌سالان آرمین جوشقانی، میلاد جوشقانی، میلاد نیکوکار و امیر جمالی نفرات برتر شدند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم همدان از ورزش اسکی بیان کرد: در سال گذشته ۱۸۰ نفر از صفر مبتدی تا پیشرفته آموزش‌ها را فراگرفته‌اند.

رئیس هیئت اسکی استان همدان با بیان اینکه حدود یک هزار نفر به‌صورت تخصصی در این رشته در همدان فعالیت دارند، عنوان کرد: مردم همدان علاقه زیادی به ورزش‌های زمستانی دارند و هرساله شاهدیم با اولین ریزش برف زمستانی در شهر علاقه‌مندان به سمت کوهستان سرازیر می‌شوند.

عرب بابیان اینکه سال گذشته سال طلایی ورزش اسکی استان همدان بود، گفت: دعوت از اسکی‌بازان همدان پس از سالیان دراز به اردوی تیم ملی و کسب مقام در مسابقات قهرمانی کشور پس از ۱۵ سال افتخار بسیار بزرگی برای دستگاه ورزش استان همدان بود که در سال گذشته رقم خورد.

وی یادآور شد: همدان استعدادهای بسیاری خوبی در این رشته دارد که نیازمند حمایت هستند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار