رئیس هیئت ووشو ملایر گفت: تیم هیئت ووشو ملایر با کسب دو پیروزی در هفته پنجم و ششم به جایگاه دومی لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۱۶۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 18 January 2016

رئیس هیئت ووشو ملایر گفت: تیم هیئت ووشو ملایر با کسب دو پیروزی در هفته پنجم و ششم به جایگاه دومی لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش مهر،اکبر هاشمی با اشاره به وضعیت تیم هیئت ووشو ملایر اظهار داشت: در حال حاضر تیم ووشو ملایر با شکست تیم‌های شهرداری ملارد و رنگ فیروزه شیراز با ۹ امتیاز و تفاضل مثبت یک بعد از دانشگاه آزاد در جایگاه دومی این گروه قرار دارد.

وی افزود: تیم هیئت ووشو ملایر در هفته پنجم و ششم رقابت‌های لیگ برتر ووشو در دور رفت شهرداری ملارد را با نتیجه ۹ بر ۴ و در هفته اول دور برگشت رنگ فیروزه شیراز را با نتیجه ۷ بر ۶ از پیش رو برداشت.

رئیس هیئت ووشو ملایر بابیان اینکه در هفته پنجم و ششم این رقابت‌ها تیم هیئت ووشو ملایر به‌عنوان فنی‌ترین تیم معرفی شد، گفت: همچنین مهران رستمی در وزن ۵۶ کیلوگرم نیز به‌عنوان بهترین سانداکار شناخته شد.

هاشمی عنوان کرد: تیم ووشو ملایر هم‌اکنون با ۹ امتیاز بعد از دانشگاه آزاد با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم است و تیم‌های رنگ فیروزه، شهرداری ملارد و سیستان و بلوچستان از گروه یک در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

وی بابیان اینکه ووشو ملایر در جایگاه خوبی قرار دارد و بیش از ۲۵۰ نفر در این رشته فعالیت می‌کنند بیان کرد: شهرستان ملایر در رشته ووشو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ازلحاظ امکانات و زیرساخت، هیئت ووشو ملایر دارای خانه اختصاصی است.

رئیس هیئت ووشو ملایر عنوان کرد: استقبال بانوان ملایری از این رشته بسیار خوب است و بیش از ۱۱۰ نفر از بانوان ملایری در این رشته فعالیت می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار