رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به راهیابی کبدی‌کاران به اردوی تیم ملی جوانان کبدی کشور، از کسب عنوان قهرمانی تیمی مسابقات سینه‌پرس ناحیه دو کشور توسط ورزشکاران تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 18 January 2016

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به راهیابی کبدی‌کاران به اردوی تیم ملی جوانان کبدی کشور، از کسب عنوان قهرمانی تیمی مسابقات سینه‌پرس ناحیه دو کشور توسط ورزشکاران تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس،کیانوش سلیمانی ، با اشاره به برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استان در چهار رده سنی به میزبانی نهاوند اظهار کرد: این مسابقات با حضور 105 ورزشکار با رقابت تیم‌های همدان، نهاوند، ملایر و تویسرکان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تویسرکان در این رقابت‌ها با کسب 172 امتیاز نایب قهرمانی مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استان همدان را از آن خود کرد، یادآور شد: حسین محمد‌ظاهری، رحمت‌الله ظاهری، علی‌محمد آریافر، فرشاد فضل‌اللهی، سیدمهدی میرمعینی و احسان بارانی حائز مقام نخست این مسابقات شدند.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان ادامه داد: علی الوندی، مهدی ظاهری، علی حقی، میلاد محمد‌ظاهری، میعاد الوندی، فرزاد فضل‌اللهی، محمد کرمی مقام دوم و مهدی سرداری، ابراهیم کلهر، پیمان مالوند و محمود الوندی مقام سوم مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استانی را به خود اختصاص دادند.

وی به صدور احکام زنگ برای پیشکسوتان ورزش باستانی تویسرکان اشاره کرد و گفت: طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به مناسبت هفته وحدت، حکم زنگ به باستانی‌کاران پیشکسوت، احمد نوبخت و فضل‌الله محمدی از سوی فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای اهدا شد.

سلیمانی با اشاره به مسابقات شطرنج با شرکت 18 ورزشکار در هفت دور به روش سوئیسی در خانه شطرنج، اضافه کرد: امیر اردلانی، وحید الوندی، ابراهیم الوندی و بهزاد خزائی در رده بزرگ‌سالان و مرتضی بهرامی، محمد‌صالح بهرامی، علی عبدالملکی و رضا عبدالملکی در بخش دانش‌آموزی حائز مقام‌ شدند.

وی کسب عنوان مقام اولی کشتی آزاد بزرگ‌سالان در مسابقات دوستانه چندجانبه کشتی آزاد به میزبانی شهرستان ازنا و مقام اولی نوجوانان در مسابقات کشتی فرنگی به میزبانی همدان را از موفقیت‌های ورزشکاران تویسرکان برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از حضور ورزشکار تویسرکان، علی‌محمد بیات در مسابقات هنرهای فردی انتخابی استان خبر داد و گفت: این ورزشکار با گرفتن 117 جفت سنگ در رده بزرگ‌سالان موفق به کسب مقام نخست این مسابقات شد.

وی خاطرنشان کرد: علی‌محمد بیات با همراهی تیم استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان اعزام می‌شود.

سلیمانی در ادامه به کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره توسط ورزشکاران تویسرکان در مسابقات ووشوی انتخابی استان اشاره کرد و گفت: مقام قهرمانی این مسابقات به نام تویسرکان رقم خورد.

وی یادآور شد: میلاد شمس در وزن 90 کیلوگرم، داریوش الوندی وزن 80 کیلوگرم، حسام احمدوند در وزن 75 کیلوگرم و محمد‌رضا زند در وزن 70 کیلوگرم مقام نخست و سعید غیاثوند در وزن 65 کیلوگرم مقام دوم این رقابت‌ها را به‌دست آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به راه‌یابی مرتضی کولیوند و امیر‌رضا سوری از تویسرکان به اردوی تیم ملی جوانان کبدی کشور، از کسب عنوان قهرمانی تیمی مسابقات سینه‌پرس ناحیه دو کشور توسط ورزشکاران تویسرکان خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار