فرماندار ملایر با اشاره به افتتاح 145 پروژه در دهه فجر در شهرستان ملایر، از نامگذاری 21 بهمن به عنوان روز ملی ملایر خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 24 January 2016
فرماندار ملایر با اشاره به افتتاح 145 پروژه در دهه فجر در شهرستان ملایر، از نامگذاری 21 بهمن به عنوان روز ملی ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، عبدالعظیم رضایی در ستاد بزرگداشت دهه فجر استان با اشاره به برگزاری یک‎هزار و 200 برنامه در این شهرستان اظهار کرد: این برنامه‌ها در قالب جشن‌ها و همایش‌ها برگزار می‌شود.

وی به افتتاح 145 پروژه در دهه فجر اشاره کرد و گفت: پنج پروژه بهسازی روستایی به ارزش 50 میلیارد تومان در این دهه افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان ملایر از نامگذاری 21 بهمن به عنوان روز ملی ملایر خبر داد و تصریح کرد: برگزاری یادواره یک‎هزار و 100 شهید ملایر و برنامه حرم تا حرم از شهدای گمنام بام ملایر تا شهید گمنام حوزه ملایر را خواهیم داشت.

فرماندار فامنین با اشاره برگزاری 250 عنوان برنامه در شهرستان فامنین اظهار کرد: 30 برنامه شاخص در این دهه برگزار خواهد شد.

ظاهر پورمجاهد با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از ایجاد شکاف نباید خارج از چارچوب‌ها عمل کنیم، گفت: اکنون که برجام به سرانجام رسیده است باید این موفقیت مورد توجه قرار گرفته و اتحاد،‌ انسجام و وحدت را در استان بیشتر کنیم.

وی خواستار فعالیت ادارات در دهه فجر شد و در ادامه سخنانش افزود: اداره اوقاف با وجود مصوبات سال گذشته هنوز در این شهرستان مستقر نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در این جلسه بیان کرد: 31 عنوان برنامه در قالب 6 هزار و 572 برنامه اجرایی در کمیته ستاد مردمی جمع‌بندی و به شورای هماهنگی ارسال شده است.

حجت‌الاسلام علی دشتکی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن،‌ اعزام 420 مبلغ و برگزاری مسابقات قرآنی از جمله این برنامه‌هاست.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه با پژوهشکده باقر‌العلوم اشاره کرد و یاد‌آور شد: این تفاهم‌نامه به منظور اجرای طرح ملی گلشن ابرار منعقد شد.

رئیس جهاد‌ دانشگاهی همدان نیز در توضیح برنامه‌های دهه فجر این نهاد گفت: 250 طرح در قالب 370 برنامه مصوب شده است.

اکبر اسدی خاطرنشان کرد: دیدار 300 دانشجوی استان، روسا و معاونان دانشگاه‌ها با نماینده ولی فقیه در استان و برگزاری همایش بزرگ دانشگاهیان با محوریت جهاد دانشگاهی از برنامه‌های شاخص است.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی، کرسی‌های آزاد اندیشی و غبارروبی مزار شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

کریم حمیدوند فرماندار نهاوند نیز اظهار کرد: 620 برنامه در دهه فجر خواهیم داشت که از 33 پروژه کلنگ‌زنی، چهار پروژه شاخص با اعتبار 18 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان بهار با اشاره به 60 برنامه شاخص این شهرستان در دهه فجر بیان کرد: 224 برنامه جانبی نیز در دهه فجر اجرا می‌شود.

محسن مرادی‌پناه ادامه داد: 93 پروژه با اعتبار 34 میلیارد تومان در این دهه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که پنج پروژه شاخص با اعتبار 204 میلیون تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ به اجرای یک‎هزار و 823 عنوان برنامه در دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیشترین برنامه در کمیته روستایی با 600 عنوان برنامه و کمترین برنامه در کمیته آذین‌بندی با 10 عنوان خواهد بود.

علی‌احسان قنبری به افتتاح 107 پروژه با اعتبار 19 میلیارد و 650 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: سنگین‌ترین پروژه در این دهه افتتاح پروژه رفاهی اقامتی غار علیصدر است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان همدان نیز اظهار کرد: 700 عنوان برنامه با 4 هزار ریزبرنامه در دهه فجر برگزار خواهد شد.

علیرضا بابایی یاد‌آور شد: 22 پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار 580 میلیارد ریال و بیش از 100 پروژه برای افتتاح در این دهه پیش‌بینی شده است.

فرماندار تویسرکان نیز در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح در این دهه بیان کرد: افتتاح 47 پروژه با اعتبار 134 میلیارد ریال و چهار پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار 9 میلیارد و 700 ملیون ریال در این دهه در دستور کار قرار دارد.

حبیب مومیوند ادامه داد: در مجموع 51 پروژه با اعتبار 144 میلیارد و 120 میلیون ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فتحعلی حسینی فرماندار رزن به برگزاری 236 عنوان برنامه فرهنگی اجتماعی در دهه فجر اشاره کرد و افزود: 98 پروژه با اعتبار 35 میلیارد تومان در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

مسعود بکایی، فرماندار اسد‌آباد نیز افتتاح و کلنگ‌زنی 59 پروژه با اعتبار 100 میلیارد ریال را در دهه فجر مطرح کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار