فرماندار اندیمشک گفت: تاکنون 34 طرح آماده بهره‌برداری از سوی دستگاه‌های اجرایی برای افتتاح در دهه‌فجر به این فرمانداری اعلام شده است.
کد خبر: ۱۷۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 28 January 2016

حمیدرضا گودرزی در نشست شورای اداری این شهرستان با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن‌های ایام دهه‌فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تاکنون 34 طرح آماده بهره‌برداری از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای افتتاح در دهه‌فجر به این فرمانداری اعلام شده است.

وی با اشاره به آمادگی مجموعه شهرستان برای برگزاری سالم و پرشور انتخابات هفتم اسفند، تصریح کرد: همه باید برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور تلاش و از قانون تمکین کنند.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: همه نامزدهای انتخابات باید پایبند به قانون باشند و از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی و راه‌اندازی ستاد پرهیز کنند.

گودرزی افزود: همه دست‌اندرکاران انتخابات باید با هوشیاری از ورود به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند تا زمینه و بستر لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصل قانون از سوی همه موجب حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای خواهد شد.

رئیس شورای اداری اندیمشک در پایان بیان کرد: همه ما مسئولان به‌دنبال مشارکت حداکثری مردم و اجرای اصل قانون هستیم و تلاش می‌کنیم که امانت‌داران خوبی برای رای مردم باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار