رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از کسب مقام دومی توسط تیم گلبال تویسرکان در دور رفت مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 01 February 2016

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از کسب مقام دومی توسط تیم گلبال تویسرکان در دور رفت مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور خبر داد.

به گزارش فارس،کیانوش سلیمانی در تویسرکان از کسب مقام دومی تیم تویسرکان در دور رفت مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور خبر داد و اظهار کرد: دور رفت مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور به میزبانی تهران برگزار شد.

وی از دعوت دو نفر از بازیکنان تویسرکان به دومین اردوی تیم ملی کبدی جوانان قهرمانی آسیا از سوی فدراسیون کبدی کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: مرتضی کولیوند و امیر‌رضا سوری به منظور آماده شدن برای مسابقات قهرمانی آسیا جوانان 2016 دعوت شدند که این مسابقات در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از برگزاری مسابقات شطرنج به مناسبت دهه فجر با شرکت 20 شطرنج‌باز در پنج دور به روش سوئیسی در خانه شطرنج تویسرکان خبر داد و ادامه داد: محمد گرگین، حمید و محمد‌رضا مالمیر، بهزاد خزائی و مصطفی کولیوند در بخش بزرگسالان حائز رتبه شدند.

وی افزود: رضا عبدالملکی، سمانه ترکاشوند، مرتضی بهرامی، محمدحسن بیات، امیرمحمد مرادقلی در بخش دانش‌آموزی در این رقابت‌ها بر حریفان خود غلبه کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار