معاون استاندار همدان با بیان اینکه عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و صلابت و پایداری ملت ایران به دست آمده است ،گفت: دانش آموزان با جهاد علمی برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.
کد خبر: ۱۷۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 03 February 2016

معاون استاندار همدان با بیان اینکه عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و صلابت و پایداری ملت ایران به دست آمده است ،گفت: دانش آموزان با جهاد علمی برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.

به گزارش تسنیم ،رضا قیاسی در مراسم جشن دهه فجر و در جمع دانش‌آموزان ملایر ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: امام(ره) سالها از سر جور و جفا و ستم رژیم منحوس پهلوی در تبعید به سر می‌بردند.

رضا قیاسی افزود: امام خمینی(ره) در روزی که مردم اعلام کردند بی‌صبرانه منتظر هستند و در شرایطی که رژیم پهلوی هنوز در راس کار بود به کشور بازگشتند و در چنین روزی ملت سراپا شور و شوق به تهران رفته و استقبال بزرگ و بی‌سابقه‌ای را رقم زدند.

وی با تاکید بر اینکه همیشه یادمان باشد اگر امروز ملت ما با سربلندی هر چه تمام‌تر در عرصه‌های بین‌المللی راه خود را پیش می‌برد مدیون خون شهدا بوده است، گفت: امروز که رئیس جمهور ما با صلابت و اقتدار تمام و با تشریفات و استقبال به اروپا سفر می‌کند در واقع فرش قرمز زیرپای ملت ایران انداخته شده است، ملتی که نمی‌خواستند آن را به رسمیت بشناسند ولی امروز برای ما فرش قرمز پهن می‌کنند.

قیاسی تاکید کرد: اینها همه به برکت خون شهدا، رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و صلابت و پایداری ملت ایران به دست آمده است و این دستاوردها حاصل همدلی، همزبانی و عزم و اراده ملت است.

وی با اشاره به سهم فرهنگیان در راهپیمایی انقلاب اسلامی خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: یادتان باشد باید مسئولیت‌پذیر بوده و برای توسعه، رونق و پیشرفت کشور تلاش کرده تا در آینده کشور ثمربخش باشید.

فرماندار ملایر نیز در این مراسم اظهار داشت: لحظاتی که رهبر کبیر انقلاب، بنیانگدار جمهوری اسلامی پس از 15 سال تبعید و مبارزه علنی قدم مبارکشان را به وطن عزیزشان گذاشتند لحظات بسیار پرافتخار و ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی است.

عبدالعظیم رضایی گفت: این ایام فرصتی است برای اینکه انقلاب،آرمانها، ارزشها و دستاوردهای ارزشمند آن را بیشتر بشناسیم و آنها را صیانت کرده و پاس بداریم.

به گزارش تسنیم در این روز کارخانه تولید و بسته‌بندی قند و شکر این شهرستان با اعتباری بیش از16 میلیارد ریال، مرکز بی‌خطرساز زباله بهداشتی بیمارستان مهر ملایر و آسفالت و شانه‌سازی محور اراک ملایر افتتاح شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار