عبدالعظیم رضایی بیان کرد: مردم کشورمان امروز آزادانه حرف خود را با مسئولان در میان گذاشته و اگر مشکلاتی وجود دارد از آن انتقاد می‌کنند که البته انتقاد سازنده خود باعث رشد و توسعه می‌شود.
کد خبر: ۱۷۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 04 February 2016

عبدالعظیم رضایی بیان کرد: مردم کشورمان امروز آزادانه حرف خود را با مسئولان در میان گذاشته و اگر مشکلاتی وجود دارد از آن انتقاد می‌کنند که البته انتقاد سازنده خود باعث رشد و توسعه می‌شود.

به گزارش  برنا ، فرماندار ویژه ملایر در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه ملایر ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دوران خفقان ظلم و ستم شاهنشاهی کسی فکر نمی‌کرد نهضت انقلاب اسلامی به پرچمداری امام خمینی(ره) و همت ملت غیور ایران به پیروزی برسد.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را اخلاص امام(ره) و کار برای رضای خدا دانست و افزود: کاری که برای خدا باشد به نتیجه می‌رسد و این انقلاب نیز مصداق بارز آن بود.

فرماندار ویژه ملایر مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل را «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب ملت ایران آزادانه توانستند در همه عرصه‌ها شرکت داشته و سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب، ملت ایران به ظاهر در تعیین سرنوشت خود شرکت داشتند، تصریح کرد: این در حالی بود که همه امور از قبل تعیین شده و تنها اموری که به مردم واگذار می‌شد یک نمایش ظاهری بود.

رضایی با بیان اینکه در دوران قبل از پیروزی انقلاب فقدان معنویت، نبود اخلاق و حاکمیت اسلامی و قدرت سلطهگران در کشور غوغا می‌کرد، افزود: حاکمیت آن زمان تنها مردم را سرگرم کرده و به دنبال رفاه و کار خود بود.

وی با بیان اینکه امام (ره) به برکت انقلاب اسلامی نعمت بزرگ آزادی و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد، گفت: امروز در همه لایه‌های اجتماعی جامعه به وضوح اصل آزادی واقعی را شاهد هستیم.

فرماندار ملایر بیان کرد: مردم کشورمان امروز آزادانه حرف خود را با مسئولان در میان گذاشته و اگر مشکلاتی وجود دارد از آن انتقاد می‌کنند که البته انتقاد سازنده خود باعث رشد و توسعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب و شرکت مردم در 32 انتخابات، ملت ایران به بالندگی و رشد رسیده است، تصریح کرد: مهم‌ترین اصل تصمیمگیری مردم در سرنوشت کشور شرکت آزادانه در انتخابات است.

رضایی در ادامه با تاکید بر اینکه باید در انتخاب افراد برای نمایندگی مجلس و خبرگان دقت لازم صورت گیرد، گفت: باید مراقب بود افرادی که ضعیف بوده و سنخیتی با انقلاب و خون مطهر شهدا ندارند وارد مجلس نشوند.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس باید مدیر، شجاع و ولایی باشد، افزود: نماینده‌ای که خودش یک صدم وزیر نباشد اما برود و وزیر را استیضاح کند نباید به مجلس راه پیدا کند.

فرماندار ملایر با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه ابراز امیدواری کرد ملت غیور ایران همچون گذشته با شرکت در این انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ثبت کنند.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت تیم مذاکره‌کننده و به نتیجه رسیدن برجام بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبری دشمن ما به ناتوانی خود در برابر کشورمان اعتراف کرده است.

رضایی اظهار کرد: این موفقیت حاصل خون شهدا، هدایت‌های رهبری و استقامت ملت ایران در برابر همه مشکلات و تحریم‌های دشمنان بود.

وی در ادامه با اشاره به نقش جهادگران در پیروزی انقلاب نیز تصریح کرد: از همان روزهای اول پیروزی انقلاب شاهد خدمات ارزنده جهاد سازندگی در کشور بودیم.

فرماندار ویژه ملایر گفت: همه نیروهای جهاد در مجموعه جهاد سازندگی بعد از پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس خدمات بزرگی را در کشور داشتند که لقب سنگرسازان بی‌سنگر را به خود گرفتند، چرا که در خط مقدم و پشت جبهه از هیچ کوششی برای خدمت به انقلاب دریغ نکردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای جهاد کشاورزی بیان کرد: امروز منزلتی که در داخل کشور، منطقه و عرصه بین‌المللی داریم به واسطه خون‌های مطهر شهداست.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه حوزه کشاورزی یکی از حوزه‌های مهم در توسعه و اقتصاد است، گفت: شهرستان ملایر نیز با داشتن زیرساخت‌های بسیار خوب در بخش کشاورزی جایگاه ویژه‌ای را در این بخش دارد.

وی تصریح کرد: شهرستان ملایر در حوزه آب و خاک و داشتن هوای معتدل دارای ظرفیت‌های بالایی برای کشاورزی است که باید از همه این منابع به نحو احسن استفاده شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به مشکل آب در سطح کشور به ویژه در بخش کشاورزی گفت: شهرستان ملایر نسبت به برخی شهرستان‌ها از نظر آبی، کمتر مشکل دارد و باید قدر منابع آبی موجود را بدانیم.

وی یادآور شد: 90 درصد منابع آبی ما در بخش کشاورزی مصرف می‌شود که در دنیای امروز این امر مناسب نیست و باید مدیریتی در این زمینه صورت گیرد.

رضایی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته به دلیل استفاده‌ نادرست و نبود مدیریت در مصرف آب دچار مشکلات کم‌آبی شده‌ایم، افزود: با این وجود استفاده از منابع آبی نیازمند مدیریت است و باید بهره‌برداری درستی از منابع موجود داشت.

وی اظهار کرد: در حال حاضر دولت برنامه‌های خوبی را در این بخش دارد که یکی از سیاست‌های دولت در بخش کشاورزی ارائه تسهیلات به کشاورزان برای استفاده از سیستم‌های آبیاری نوین است و باید در این زمینه اهتمام جدی از سوی کشاورزان برای دریافت این تسهیلات صورت گیرد.

فرماندار ویژه ملایر خاطر نشان کرد: نیاز است کشاورزان ما نیز در زمینه استفاده از تسهیلات آبیاری بارانی برای بهرهوری و استفاده بهتر از منابع آبی دولت و جهاد کشاورزی را همراهی کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار