معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: روحانيت و دانشگاهيان نقش بسزايي در پيروزي انقلاب اسلامي داشتند.
کد خبر: ۱۷۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 10 February 2016

معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: روحانيت و دانشگاهيان نقش بسزايي در پيروزي انقلاب اسلامي داشتند.

به گزارش ایسنا، "عبدالعظیم رضایی"در جشن انقلاب دانشگاه ملی ملاير، افزود: وحدت کلمه يکي از عوامل پيروزي انقلاب در سال 1357 بود که همواره امام راحل (ره )در دوران حيات خویش آن را متذکر مي‌شدند.

وی وجه تمايز انقلاب اسلامی ایران را با سایر انقلاب‌های جهان، اسلامي بودن و داشتن رهبري چون حضرت امام خمینی(ره) و مشارکت همه اقشار دانست و اظهار کرد: در دوران انقلاب دانشجو، کشاورز، کارگر، زن و مرد در سرنگوني رژيم و نقش داشتند و پس از آن در دوران دفاع مقدس وحدت کاربردي بود.

رضایی خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت، آزادي تبديل به بي‌بندوباري شده بود در حالیکه منظور از آزادي، آزادي انديشه و آزادي فکر است.

فرماندار ملاير با اشاره به عدم وجود حق رأي و انتخاب برای مردم، ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، 32 دوره انتخابات با موفقیت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این ایران اسلامی، اداره کشور به اتکاي رأي مردم هست، حساسیت و تاثیرگذاری انتخابات 7 اسفندماه را تشریح کرد و گفت: برگزاری انتخابات، اوج موفقیت سياسي و مردم‌سالاری است.

وی با تأکید برلزوم تقویت امیدواری در بین مردم، ادامه داد: این انتخابات فرصتي براي گردش نخبگان و حق مسلم آحاد مردم است.

رضایی با اشاره به اینکه مردم شعارهاي غيرعملي را باور نمي‌کنند و تحت تاثير شعارهاي فریبانه نمی‌روند، اظهار کرد: اميدواريم با حضور گسترده مردم ايران برگ زرين ديگري به افتخارات نظام اضافه شود و اجازه دهيم همه گروه‌ها و افکارها وارد میدان رقابت شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار