رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:
تابناک: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی: در پنجمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری پنج نفر از کاندیداهای این استان به اسامی احمد دانش‌زاده مومن، کاظم سپاسی آشتیانی، احمد محسنی گرکانی، محسن محمدی عراقی (اراکی) و سید جواد موسوی حضور دارند.
کد خبر: ۱۷۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ 10 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از تایید صلاحیت قطعی پنج نفر از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان خبر داد و  اظهار داشت: در پنجمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری پنج نفر از کاندیداهای این استان به اسامی احمد دانش‌زاده مومن، کاظم سپاسی آشتیانی، احمد محسنی گرکانی، محسن محمدی عراقی (اراکی) و سید جواد موسوی حضور دارند.

وی تصریح کرد: اسامی این نامزدها امروز به فرمانداری اراک ابلاغ شده و به صورت رسمی اعلام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان داشت: افرادی که صلاحیت آنان به صورت قطعی به تایید مراجع ذی‌صلاح رسیده است، از 22 بهمن ماه تا پنجم اسفندماه فرصت دارند تا تبلیغات محیطی و مجازی خود را در محافل عمومی انجام دهند.

حسن‌بیگی با بیان اینکه 75 دقیقه برنامه تلویزیونی و 75 دقیقه برنامه رادیویی برای معرفی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان در نظر گرفته شده است، بیان داشت: در هفتم اسفند ماه 983 شعبه اخذ رای در سطح استان پیش‌بینی شده است که امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار