معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 از معاینه رایگان پزشکی در سطح محلات خبر داد و گفت: تاکنون 5 هزار کودک از خدمات پزشکی رایگان در زمینه قلب بهره مند شده اند.
کد خبر: ۱۸۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 14 February 2016
هاشم فخاری در این خصوص اظهار داشت: یکی از سیاست های کلان مدیریت شهری ارتقای سطح سلامت و بهداشت شهروندان است و به همین دلیل با اجرای برنامه های متنوع سلامت محور در این زمینه تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه هر برنامه و فعالیتی در محلات مطابق نیاز و خواسته شهروندان اجرا می شود، افزود: طرح معاینه پزشکی یکی از پرشمار ترین درخواست های شهروندان بود که پیش از این در چند دوره در قالب گروه های سنی مختلف اجرا شده است.

معاون شهردار منطقه 9 افزود: در این دوره ، طرح معاینه رایگان پزشکی با موضوع بیماری های قلب ویژه کودکان در سراها انجام می شود که تاکنون 5 هزار کودک از این خدمات بهره مند شده اند.

وی درباره زمان و چگونگی ارائه خدمات رایگان پزشکی به شهروندان گفت: از زمان راه اندازی سراهای محله ، تمرکز برنامه ها در این مراکز بیشتر شده و شهروندان با مراجعه به نزدیکترین سرای محله می توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

فخاری اذعان داشت: طرح معاینه پزشکی رایگان شهروندان با حضور چشمگیر پزشکان خیر و نیکوکار اجرا شد و براساس درخواست شهروندان در مرحله نخست به بیماری های قلبی و عروقی پرداخته شد.

وی ادامه داد: بیماری چشم ، گوارش ، دهان و دندان ، گوش و حلق و بینی ، غدد داخلی و ... در مرحله بعدی معاینه قرار گرفته و براساس زمان بندی معینی صورت می گیرد.

به گفته معاون شهردار منطقه 9 ، طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده هم طرح معاینه رایگان پزشکی برای سایر اقشار و گروه های سنی از جمله جوانان ، سالمندان ، معلولان و ... در سراهای محله ادامه می یابد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت پزشکان خیر و نیکوکار نیز خاطرنشان کرد: این افراد در راه خدمت رسانی به شهروندان کارهای بزرگی انجام داده اند و قطعا جهت ترویج فرهنگ ایثار و مردم داری در جامعه از آنان تجلیل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار