رئیس کلانتری 121سلیمانیه از دستگیری سارقان منازل و طلاجات خبر داد و گفت: شهروندانی که از سه ماه گذشته تاکنون از منزل آنان در محدوده جنوب شرق تهران سرقت شده برای طرح شکایت و یا پیگیری پرونده خود به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۸۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 14 February 2016
سرهنگ محمود مالمیر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و بروز موجی از نارضایتی در بین ساکنان محدوده جنوب شرق تهران بلافاصله تیمی از ماموران تخصصی، رسیدگی به این موضوع و شناسایی سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: به محض تشکیل پرونده، گشت زنی های هدفمند و تحقیقات گسترده پلیسی از سرگرفته شد تا اینکه در تاریخ 23بهمن ماه یکی از ماموران گشت خودرویی حین گشت زنی در خیابان نبرد به یک دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ با دو سرنشین (یک نفر آقا و یک نفر خانم) که در اواسط کوچه حضور داشتند مشکوک و جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ مالمیر گفت: متهمان به محض مشاهده واحدگشت ضمن سوارشدن بر خودرو از موقعیت متواری که با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی از سرگرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از چندین دقیقه عملیات تعقیب و گریز پلیسی در حالیکه سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس به فرار جنون آمیز خود ادامه می دادند سرانجام خودرو متهمان با شلیک تیر ماموران در خیابان ائمه اطهار متوقف شد ولی سرنشینان با رها کردن خودرو به صورت پیاده هرکدام به سمتی اقدام به فرار کردند.

سرهنگ مالمیر با بیان اینکه با هوشیاری ماموران،متهم زن بلافاصله در چهار راه ائمه اطهار دستگیر شدافزود: متهم دیگر به فرار خود ادامه داد اما ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح وی را نیز زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان یک دیلم به همراه مقداری طلاجات کشف و با کشف اموال و تحقیقات اولیه محقق شد نامبردگان از سارقان بنام در امر سرقت منزل در محدوده جنوب شرق تهران هستند.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به بیمارستان در تحقیقات مقدماتی و بازجویی ها پلیسی ضمن معرفی خود به نام «محمد مهدی» به 35 فقره سرقت منزل اعتراف کرد و افزود: متهم هم اکنون برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ است.

رئیس کلانتری 121سلیمانیه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دامنه بزه انتسابی متهمان گسترده است و تلاش و تحقیقات پلیسی در جهت شناسایی مالباختگان و دستگیری دیگر مرتبطان این پرونده کماکان ادامه دارد از شهروندانی که از سه ماه گذشته تاکنون از منزل آنان در محدوده جنوب شرق تهران سرقت صورت گرفته خواست تا جهت طرح شکایت و یا پیگیری پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان پیروزی،خیابان نبرد شمالی خیابان شهید بیدی مراجعه کنند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار