رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی
تابناک: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: یکی از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درخواست جابجایی حوزه انتخابیه خود از « اراک، کمیجان و خنداب » به حوزه انتخابیه خمین را داشت که شورای نگهبان با آن موافقت کرد .
کد خبر: ۱۸۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 19 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک در استان مرکزی افزود: یکی از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درخواست جابجایی حوزه انتخابیه خود از« اراک، کمیجان و خنداب » به حوزه انتخابیه خمین را داشت که شورای نگهبان در وهله اول با آن موافقت نکرده بود اما امروز این درخواست مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: این داوطلب انتخابات مجلس دهم در درخواست کتبی خود موضوع انتقال حوزه انتخابیه خود را ارائه داده بود که در این رابطه موافقت هیات اجرایی کسب و شورای نگهبان نیز با این جابجایی حوزه موافقت کرد.

طبق قانون هر داوطلبان تایید صلاحیت شده برای یک بار و در مرحله اول انتخابات می تواند حوزه انتخابیه خود را با مراجعه به ستاد انتخابات و ارائه درخواست کتبی، تغییر دهد که این امر نیاز به تایید هیات اجرایی، هیات مرکزی نظارت و شورای نگهبان دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار