پیاده راه 17 شهریور موجب مسدود شدن مسیرهای عبور و مرور خودروهای نیروهای انتظامی و امداد است.
کد خبر: ۱۸۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 23 February 2016
رحمت الله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره دو فوریت بازگشایی معبر 17 شهریور افزود: معتقدم اینجا پیاده راه نیست بلکه شرمنده راه است و باید هر چه سریعتر بازگشایی شود.  
حافظی با اشاره به اینکه ساخت این پیاده راه بدون مجوز شورای شهر تهران انجام شده است، تاکید کرد: برای این طرح میلیاردها تومان از جیب مردم هزینه شده است. 
 
وی افزود: نبود دسترسی ها موجب شده تا پیاده راه 17 شهریور محل تجمع افراد معتاد و ولگرد شود. 

حافظی درباره شرکت شهربان و حریم بان گفت: این شرکت با عده و عُدّه زیاد و صرف هزینه های چند ده میلیارد تومانی در شهر تهران فعال است و اگر درباره عملکرد این شرکت از مدیران ارشد شهرداری، اعضای شورا و حتی مردم بپرسیم، هیچ کس راضی نیست، اما کمتر کسی در سطح مدیران جرات بیان آن را دارد در حالی که در حقیقت این رضایت وجود ندارد.  

وی با اشاره به حمایت شورا از شرکت شهربان و حریم بان گفت: نباید رفتار نیروهای شهربان و حریم بان موجب هتک حرمت انسان ها و جریحه دار شدن افکار عمومی شود. ما می توانیم از ضابط قانونی کمک بگیریم و اگر خودتان ضابط قضایی هستید باید درست رفتار کنیم تا مبادا اقدامی صورت گیرد که قابل دفاع نباشد.  

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین در جلسه امروز در بررسی یک فوریت لایحه " تملک و احداث بیمارستان ویژه کارکنان شهرداری تهران" گفت: در قانون شهرداری ها، در فصل ششم و بند ششم آمده است، ایجاد تاسیسات درمانی مانند درمانگاه و بیمارستان ها برعهده شهرداری ها است.  

حافظی ادامه داد: تاسیس بیمارستان ها بر اساس قانون جز وظایف شهرداری است و توجیه فرهنگی، اقتصادی و تخصصی دارد.  

این عضو شورای شهر تهران خواستار بررسی این لایحه در قالب یک فوریت شد اما مورد موافقت قرار نگرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار