رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به انجام طرح ژئوفیزیک هوایی در دریاچه نمک گفت: در تهیه نقشه اقدامات مناسبی صورت گرفته و دور دوم نقشه برداری زمین‌شناسی تا ابتدای شهریور ماه ۹۵ به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۱۹۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸ 01 March 2016
به گزارش تابناک قم، احمد ذاکری در گردهمایی اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان قم با اشاره به اینکه سازمان صنعت و معدن و تجارت استان از ظرفیت این مجموعه بهره می‌برد، اظهار داشت: همواره تلاش شده این تشکل پویا و در خدمت اقتصاد استان باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به بحث بهره‌وری و کیفیت خدمات در بخش معدن افزود: با توجه به رویکرد دولت که اتکای بودجه به نفت را کنار گذاشته و در بودجه سال 95 تنها 25 درصد بودجه متکی به نفت ست اما برای تامین درآمد‌ها به بخش معدن توجه ویژه شده است.

وی با بیان اینکه توجه به معدن در راستای اقتصاد مقاومتی از سوی دولت مورد توجه قرار گرفته است تصریح کرد: با توجه به دو رویکرد بهره وری و اتکا به مواد معدنی سبب شده تا به ذخایر زیرزمینی توجه شده و در سال 94 نیز اقدامات موثری صوت گرفته است.

ذاکری با اشاره به انجام طرح ژئوفیزیک هوایی در دریاچه نمک خاطرنشان کرد: در تهیه نقشه اقدامات مناسبی صورت گرفته و دور دوم نقشه برداری زمین‌شناسی تا ابتدای شهریور‌ماه 95 به اتمام می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه دریاچه نمک در حال حاضر مورد توجه استان قرار گرفته است ادامه داد: امروز به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم و کمیته امداد برای ورود به این زمینه اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه راه دسترسی به دریاچه در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: در یک سال گذشته تلفات جانی در بخش معدن سبب شده نظارت‌ها در این بخش افزایش یابد و در این راستا اداره ایمنی معادن راه اندازی شده است.

ذاکری با تاکید بر تشکیل کمیته بهره وری و تقویت آن در سال 95‌ افزود: در بحث نظارت نیز که از دغدغه‌های سازمان بازرسی بوده و این اطمینان را دادیم که بازرسی و نظارت‌ها دقیق پیگیری می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار