صدای پای بهار به گوش می رسد و از کوچه وبازار شهر ودیارمان وبر هر کوی وبرزنی بوی عید به مشام می رسدوامسال هم چون سالهای دیگر بهار با تمام زیبایی هایش عزم جزم کرده تا بیاید و مهمان خانه های ما ایرانیان شود.
کد خبر: ۱۹۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 01 March 2016
سایت خیریه نسیم وصال نوشت:

می شود از جنب وجوش وافزایش رفت وآمدها در بازار های هر شهری اتفاقی نو رااحساس کرد وآن احساس چیزی نیست جز رسیدن فصل بهار وآغاز جشن عید نوروز باستانی.

همه ما ایرانیان براساس سنتی دیرینه رسم داریم تا در این روزهای پایانی سال برای استقبال از سال جدید با روحیه ای شادو البسه ای نو وخانه ای تمیز درکنار اعضای خانواده نورز باستانی را جشن بگیریم.

همه پدر ها ومادرها دراین ایام برای فرزندانشان سنگ تمام می گذارند وهرکسی به نوعی سعی دارد زیباترین خاطره ها را برای فرزندانش رقم بزند ،اما دراین بین هستند خانواده هایی که زیربار فشار اقتصادی کمر خم کرده اند وفقر ونداری آنان را در مقابل فرزندانشان شرمگین کرده است.

موسسه خیریه نسیم وصال به روال سالهای گذشته ۱۵۰خانوار بسیار محروم را شناسایی کرده است که حتی از تامین حداقل های یک جشن نظیر خرید شیرینی وآجیل محرومند ،اینک ما می خواهیم در این ایام باقیمانده تا عید نوروز کمک کنیم این عزیزان را میهمان سفره های نوروزی خود کنیم وبا کمک به این خانواده ها حداقل دل بچه هایشان که همواره بیش ازهرکسی منتظر عید نوروز هستند را شاد کنیم ونگذاریم  پدران ومادرانشان شرمسار دیدگان منتظر ومعصوم بچه هایشان شوند.

هرکسی هر چه توان دارد برای گستردن این سفره نوروزی که با عشق ومعنویت عجین شده است یاریمان کند

تنها بایاری شما می توانیم شادی را به خانواده محرومین هدیه کنیم

شماره حسابها

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۲۴۵۴
شماره حساب: ۰۲۱۹۹۳۴۰۱۰۰۰۰
 شماره حساب بانک ملت: ۵۰۹۲۷۹۱۵۸۵
شماره حساب بانک ملی: ۰۱۰۹۳۵۳۵۶۰۰۰۰
شماره شبا:IR610120010000005092791585

بصورت آنلاین هم می توانید کمک کنید



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار