مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۱۲۰ نفر از ورزشکاران همدانی به عضویت تیم ملی درآمدند.
کد خبر: ۱۹۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ 07 March 2016

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: 120 نفر از ورزشکاران همدانی به عضویت تیم ملی درآمدند.

به گزارش ایسنا، "رسول منعم" در آئین تجلیل از قهرمانان هاکی استان، اظهار کرد: امسال شاهد درخشش ورزشکاران استان در مسابقات مختلف بودیم و سال 94 سالی پربار برای ورزش استان بود.

وی ادامه داد: امسال 420 نفر از ورزشکانی استان به اردو تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد، 120 نفر به عضویت تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی درآمدند و 30 عنوان جهانی و 720 عنوان کشوری رهاورد ورزشکاران استان بوده است.

منعم افزود: در حال حاضر 66 تیم در لیگ برتر استان داریم که با صدرنشینی بانوان همدانی در لیگ برتر هاکی این حلاوت را دو چندان کرد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص المپیک 2016 گفت: سال آینده با برگزاری المپیک 2016 برآن هستیم که از 18 ورزشکار مستعد شناسایی شده، اکثریت آنان به مسابقات المپیک راه پیدا کنند همانطور که مه‌لقا جام‌بزرگ جواز حضور در این مسابقات را به همراه مربی خود خدابنده کسب کرد.

"جعفری"، رئیس هیئت هاکی استان نیز گفت:در پایان امسال دو رخداد شیرین برای هیئت هاکی استان رقم خورد که بر آن شدیم از بانوان لیگ برتر هاکی که موفق شدند امسال در پایان دور برگشت صدرنشین شوند و همچنین پسران نوجوان که در مسابقات قهرمانی کشور مدارس قهرمان شدند، تقدیر کنیم.

به گزارش؛ آئین تجلیل از بانوان هاکی‌باز لیگ برتر که صدرنشین دور برگشت لیگ برتر شدند و پسران نوجوان هاکی که قهرمان مسابقات مدارس منطقه غرب کشور شدند، برگزار شد و در پایان از تیم هاکی بانوان و آقایان و مربیان و سرپرستان تیم با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر به عمل آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار