مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خطوط مترو تهران درحال حاضر با 180 کیلومتر طول و 100 ایستگاه در شش مسیر(خط) متفاوت، بخش قابل توجهی از پایتخت را در حوزه حمل و نقل مسافر پوشش داده است.
کد خبر: ۲۰۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 02 April 2016
محسن نایبی روز شنبه در اولین جلسه شورای معاونان و مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران در سال 95 که با محوریت برنامه ریزی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل برگزار شد، افزود: توسعه شبکه و خطوط مترو و همچنین کاهش فاصله گذر حرکت قطارها از برنامه های مهم شرکت مترو تهران در سال جاری است.

وی اظهار کرد: درهمین راستا تلاش می کنیم تا با سرلوحه قراردادن منویات و مطالبات مقام معظم رهبری برای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی، شعار اصولی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را به صورت عینی و کاربردی در برنامه ها و کارکردهای شرکت عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه اولین شرط لازم برای تحقق این هدف باور پذیری است افزود: باید نگاه ما به مسائل اقتصادی متفاوت باشد که دراین زمینه زمینه بومی سازی تجهیزات و فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده از تولیدات بومی و داخلی در توسعه و تجهیز شبکه مترو بسیار مهم و قابل توجه است.

نایبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن تلاش می کند تا این باور را برای دیگران به وجود بیاورد که نظام اسلامی کار آمدی ندارد خاطرنشان کرد: هر کجا هستیم باید برای حکومت اسلامی زحمت بکشیم و با نیرویی مضاعف و شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل؛ کارها را به سرعت و با دقت پیش ببریم.

وی در ادامه اهداف شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در سال 95 را احداث و تکمیل پایانه ها، اصلاح حرکت در راستای رضایت مندی شهروندان، پایین آوردن فاصله گذر حرکت قطارها و ایجاد امنیت و آرامش بیشتر برای مسافران عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران همچنین به خدمات مناسب و قابل توجه شرکت مترو در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: باید از همکارانی که با حضور مستمر خود در تعطیلات نوروزی زمینه ارائه خدمات مناسب به شهروندان را فراهم کردند، قدردانی کنیم.

نایبی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه مشارکت تولیدگران داخلی در صنعت مترو از دستاوردهای این شرکت در سال 94 بود افزود: برای اجرایی کردن شعار سال 95 در حوزه فعالیت های شرکت مترو، باید بصورت جهادی و هدفمند کار و تلاش کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار