رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به سنگفرش کردن خیابان ۳۰ تیر گفت: این خیابان قابلیت پیاده‌راه‌سازی را ندارد.
کد خبر: ۲۰۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 05 April 2016
اقبال شاکری در جلسه علنی روز سه شنبه شورای شهر تهران با بیان این که ساماندهی خیابان ۳۰‌ تیر اقدام خوبی است و از بازسازی استقبال می‌کنیم، گفت:‌ بازسازی خیابان سی تیر پیاده‌راه‌سازی نیست بلکه آرام سازی حرکت خودروها از این خیابان است.

وی در ادامه با اعلام اینکه به تازگی شنیده ایم که در یک اقدام عجیب و خلاف مصالح ملی فدراسون فوتبال قبول کرده است که برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم های ایران و عربستان در کشوری ثالث رخ دهد، گفت: اگر در زمان وقوع حادثه جده زمانی که شورایی ها خواستار برخورد مناسب بودند اقدامات لازم انجام می شد امروز کشور تروریست پرور صعودی اینقدر زیاده خواهی نمی کرد.

شاکری تاکید کرد: از کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش تقاضا دارم نامه ای بنویسند و پیگیر این مهم شوند. از باشگاه ذوب آهن، تراکتورسازی و سپاهان نیز می خواهم در این بازی ها شرکت نکنند.

وی خاطرنشان کرد: باید این مهم در شورای امنیت ملی بررسی شود تا حفاظت از تمامیت ملی در حوزه ورزش اعمال شود.

در ادامه این جلسه مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: شهرداری تهران با وزارت امور خارجه دوره گذشته توافقنامه‌ای در خصوص خیابانهایی از جمله خیابان مشق، خیابان یارجانی و خیابان ۳۰ تیر انجام داد. برخی از ساختمانهای این نقاط یکصد سال قدمت دارند و همه خیابانهای این محدوده در راستای توافقی که صورت گرفته بود سنگفرش شده است. خیابان ۳۰ تیر نیز در همین راستا در حال سنگ فرش شدن است تا به گونه‌ای آرام سازی و یکدست شدن خیابانهای این محدوده باشیم.

وی افزود: در خیایان ۳۰ تیر ۲ کلیسا، مدرسه زرتشتی، بنیاد سینمایی فارابی و... وجود دارد از این رو خیابان مهمی به شمار می‌آید. اگر در حین انجام این اقدام مشکلی برای این مردم به وجود آمده ضمن عذرخواهی یقین دارم اعضای شورای شهر در پایان کار از این مجموعه راضی خواهند بود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار