معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران از حضور هشت هزار و 500 مسافر و گردشگر داخلي و خارجي در تورهاي گردشگري رايگان در تعطيلات نوروزي امسال خبرداد .
کد خبر: ۲۰۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 05 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهران حسني  گفت: در 19 شهرستان مازندران تورهاي رايگان گردشگري در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد . 


وي با اشاره به اينكه اجراي برنامه هاي تورهاي رايگان از 27 اسفند سال گذشته آغاز و تا 13 فروردين امسال ادامه داشت ، افزود : دراين مدت 90 تور براي حضور و بازديد مسافران و گردشگران از بناهاي و اماكن تاريخي در مازندران فراهم شد. 


معاون ميراث فرهنگي مازندران به حضور حدود 20 گردشگر خارجي از كشورهاي آمريكا ، آفريقاي جنوبي و اتريش در اين تورهاي رايگان گردشگري اشاره كرد و ادامه داد : بيشتر اين تورهاي گردشگري در شهرهاي غرب استان مازندران برگزار مي شود . 


وي نقش آفريني مديران شهري براي جذب گردشگر را يكي از ويژگي هاي شاخص نوروز امسال در استان برشمرد و ادامه داد : تورهاي رايگان گردشگري را شهرداري ها برگزار مي كنند . 


حسني گفت : اين تورها زمينه و بستر خوبي براي معرفي جاذبه هاي تاريخي و گردشگري مناطق مختلف به مسافران نوروزي را فراهم آورده و باعث شده تا مسافران از نزديك فرصت بازديد از اماكن تاريخي را پيدا كنند.


مازندران از مهم ترين استان هاي گردشگرپذير كشور در تمامي ايام سال بويژه تعطيلات نوروزي كه اقامت بيش از 11 ميليون نفر شب اقامت مصداق اين مساله است . 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار