اولین بازدید شهرستانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در سال جدید با هدف بررسی معضلات زیست محیطی و ارزیابی اقدامات صورت پذیرفته در سال گذشته از شهرستان پردیس انجام شد.
کد خبر: ۲۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 11 April 2015
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران،محمد هادی حیدرزاده  از شهرستان پردیس بازدید کرد و برخی از معضلات زیست محیطی شهرستان را مورد بررسی قرار داد.  

وی در این بازدید نیم روزه بر تشکیل کارگروه مدیریت پسماند خصوصا در روز زمین پاک تاکید کرد و افزود: لازم است در خصوص مکانیابی و تسریع در انجام عملیات فیزیکی مطابق معیارهای زیست محیطی در مکانهای دپوی موقت زباله شهرستان و همچنین روند پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه فاضلاب پیگیری جدی توسط مسئولان مربوطه صورت پذیرد.

مدیرکل حفاظت  محیط زیست استان تهران همچنین خواستار مطالعه دقیق و پیگیری جدی در خصوص ضرورت محصور سازی فاز 8 پردیس ( دره بهشت) شد و اظهار داشت: تبیین دلایل جلوگیری از توسعه بی ضابطه در کنار پارک ملی خجیر و اراضی مسکن مهر جهت طرح موضوع در هیات دولت از مسائل مهم و دارای اولویت در حوزه محیط زیست شهرستان است.

حیدرزاده تصریح کرد: انجام گشت مشترک محیط زیست  با اداره صنعت، معدن وتجارت و شهرداری ها  جهت جلوگیری از ضایعات سوزی درسطح شهرستان ها یکی از برنامه های اصلی دستگاه بوده که این امر کمک شایانی در جهت جلوگیری از بسیاری معضلات و چالش های زیست محیطی  در سطح شهرستان ها می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گشت و پایش در خصوص شناسایی واحدهای آبکاری و نظارت بر عملکرد سیستم پیش تصفیه واحدهای آبکاری در شهرستان پردیس همچنان ادامه داشته و با جدیت پیگیری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار