فرماندار ویژه ملایر میزان خسارات وارده از بارش باران و برف در شهرستان ملایر را 51 میلیارد تومان دانست.
کد خبر: ۲۱۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 19 April 2016
فرماندار ویژه ملایر میزان خسارات وارده از بارش باران و برف در شهرستان ملایر را 51 میلیارد تومان دانست.

به گزارش فارس،عبدالعظیم رضایی با اشاره به بارش‌ برف و باران در شهرستان ملایر طی هفته گذشته اظهار داشت: این بارش‌ها طی چند ساله اخیر بی‌سابقه بوده به طوری که بیشترین میزان بارش در استان در ملایر رخ داده است.

وی با بیان اینکه با توجه به بحران آب و مشکلات بخش کشاورزی این بارش‌ها باعث خوشحالی مردم و کشاورزان شهرستان شده است، افزود: البته بارش‌ها خسارت‌هایی را نیز در شهرستان بر جای گذاشت.

فرماندار ویژه ملایر پرآب شدن بسیاری از رودخانه‌ها، چشمه‌ها، قنوات و سد کلان را از مزایای بارش‌ اخیر دانست و گفت: با این بارش‌ها به میزان زیادی بحران آب در شهرستان رفع شده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه بارش‌های اخیر شهرستان 51 میلیارد تومان خسارت در شهرستان به جای گذاشته است، تصریح کرد: عمده‌ترین خسارت‌ها در بخش کشاورزی، در حوزه دام و طیور، باغات، قنوات، منابع آبی، ساختمان‌ها و تاسیسات بوده است.

وی میزان خسارت به بخش کشاورزی و باغات را حدود 33 میلیارد تومان دانست و گفت: خسارت برآورد شده در تاسیسات برق حدود 102 میلیون تومان و حوزه راه نیز 6 میلیارد تومان بوده است.

رضایی یادآور شد: این بارش‌ها در بخش سامن 2 میلیارد و 335 میلیون تومان، در بخش زند 4 میلیارد و 214 میلیون تومان، در بخش جوکار بیش از یک میلیارد تومان، در بخش مرکزی یک میلیارد تومان و در شهر ملایر نیز یک‌میلیارد و 980 میلیون تومان خسارت وارد کرده است.

وی بیان کرد: تخریب فضای سبز، آبگرفتگی منازل مسکونی و تجاری و... بخشی از خسارات بارش‌های اخیر در شهر ملایر بوده است.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: طبق اعلام هلال احمر، بر اثر تخریب یک منزل مسکونی در روستای میشن ملایر، یک نفر جان خود را از دست داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار